استورمی دنیلز در کنگره علیه ترامپ شهادت می‌دهد

«استورمی دنیلز» بازیگر فیلم‌های پورن اعلام کرد که با خشنودی در برابر کنگره درباره دریافت 130 هزار دلار از وکیل پیشین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2016 شهادت می‌دهد.

استورمی دنیلز در کنگره علیه ترامپ شهادت می‌دهد
کد خبر: 228723
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی اعلام کرد: اگر دونالد ترامپ کارهایی را که نباید انجام می‌داد انجام داده است، باید استیضاح شود. اگر او اقدامی مغایر با قانون انجام داده باید با او همانند دیگران رفتار شود.

چندی پیش دنیلز در اظهاراتی جنجالی فاش کرده بود که سال‌ها قبل با ترامپ با وجود متاهل بودن او ارتباط جنسی داشته و اینکه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از وکیل ترامپ 130 هزار دلار به عنوان حق‌السکوت و برای عدم افشای این رابطه، پول دریافت کرده است.

او افزود: من با رضایت کامل و با خشنودی حاضرم که در برابر کنگره سوگند یاد کرده و شهادت دهم که اظهارات من درست است.

دنیلز اعلام کرد: من همواره اعلام کرده‌ام که حقیقت مهمترین مساله است. بر همین اساس من اظهارات خود را بیان کرده‌ام و اکنون حقایق آشکار شده و عدالت باید اجرا شود.

دنیلز گفت: زنان دیگری نیز اتهاماتی مبنی بر سوءاستفاده‌های جنسی علیه رئیس‌جمهور مطرح کرده‌اند، اگر این اتهامات درست باشد ترامپ باید به زندان برود.

مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ که اخیرا به سوء استفاده‌های مالی کمپین ریاست جمهوری 2016 اقرار به گناه کرد، اذعان دارد که با پرداخت حق‌السکوت به مک‌داگال و استورمی دنیلز که بابت آزار جنسی از سوی ترامپ شکایت کرده‌اند، مرتکب نقض قوانین شده است. طبق اقرار او، دونالد ترامپ خواستار انجام این کارها شده بود.

هم چنین مایکل کوهن در دادگاه به هشت فقره اتهام مرتبط با کلاهبرداری بانکی، تقلب مالیاتی و نقض قوانین کمپین‌های انتخاباتی اعتراف کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها