کد خبر: 229039
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۹:۰۰
| |

رییس انجمن داروسازان ایران:

اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خللی در ارایه خدمات وارد شود

رییس انجمن داروسازان ایران تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد همانند روزگاران سخت جنگ تحمیلی که نسل ما به یاد دارند، کوچکترین خللی در خدماتمان به مردم عزیز کشورمان که روز و روزگار سختی را سپری می‌کنند ایجاد شود.

اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خللی در ارایه خدمات وارد شود
کد خبر: 229039
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس انجمن داروسازان ایران ضمن تبریک روز داروساز اظهار داشت: امسال در حالی روز داروسازی را سپری می کنیم که داروسازی کشور در طوفانی از ناملایمات ناشی از تصمیم سازی های نادرست، به سمت یک بحران تمام عیار گام بر می دارد. افسوس که سیاست زدگی، تصمیم گیری های متمرکز و عدم اعتنا و اعتماد به نظر کارشناسان و دلسوزان داروسازی کشور که شمع عمر خود را در راه اعتلای داروسازی میهنمان سوزانده اند می رود که حلاوت دستاوردهای سالیان طولانی خدمات تلاشگران داروساز این مرز و بوم را به تلخی بی توجهی ها و بی اعتنایی ها بزدایند.

رئیس انجمن داروسازان ایران تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد همانند روزگاران سخت جنگ تحمیلی که نسل ما به یاد دارند،کوچکترین خللی در خدماتمان به مردم عزیز کشورمان که مانند ما و بدون تقصیر، روز و روزگار سختی را سپری می‌کنند ایجاد شود. انجمن داروسازان ایران با تمام بضاعت خود در تلاش بوده تا با انعکاس مشکلات عدیده و حتی ارائه راهکارهای کارشناسی، مسئولین محترم را به اندیشیدن تدابیر و تمهیداتی موثر فراخواند.

وی افزود: با اطمینان خاطر خدمتتان عرض می کنیم که تمام مقامات مسئول مملکتی، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاخص کمیسیون های بهداشت و امور اجتماعی مجلس، وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات، وزارت کشور، وزارت رفاه .... در جریان مشروح مشکلات عمیق داروسازی کشور قرار گرفته اند و دیگر هیچ سخن ناگفته ای باقی نمانده است جز انتظار گوشی شنوا، قبل از آنکه خیلی دیر شود.

ضیا در پایان تاکید کرد: ما داروسازان به شرافت حرفه ای و سوگند پزشکی خود در انجام تعهدات حرفه ای با تحمل محرومیت ها و سختی ها به شدت پایبند بوده ایم. اینک اعلام می داریم که وسعت مشکلات در حال در هم پیچیدن طومار دستاوردهای سالیان دراز زحمات ما و سایر داروسازان کشور می باشد امیدواریم این هشدار جدی را در روز داروسازی ایران مسئولین محترم دریابند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها