مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاهد تردد حیات وحش برای رسیدن به منابع بهتر آب و غذا بودیم که امیدواریم این تردد برخی متخلفین را بیدار کند.

تردد حیات وحش متخلفین را بیدار کند
کد خبر: 229182
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رحمان دانیالی با اشاره به سال آبی سختی که بر حیات وحش اصفهان گذشته اظهار کرد: نمی‌توان گفت تلفاتی در حیات وحش اصفهان نداشتیم، همانطور هم نمی‌توان گفت تلفات به معنای عام داشته‌ایم. به هر حال حیات وحش سال سختی داشت. محیطبانان و نیروهای حفاظتی تلاش‌های زیادی برای حفظ حیات وحش در سال جاری داشتند. در همه مناطق آب‌رسانی شد، در مناطقی که نیاز بود آبشخور اضافه شد. اما باز هم مهاجرت‌هایی در حیات وحش اتفاق افتاد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: پناهگاه حیات وحش عباس آباد بیشترین آسیب را دیده است. همچنین منطقه حفاظت شده موته نیز شاهد حرکت و تردد حیات وحش به مزارع و مراتع اطراف بود.

دانیالی با اشاره به اینکه این تردد برای حصول علوفه و آب بهتر انجام می‌شود گفت: امیدواریم این تردد برخی متخلفین را بیدار کند.

وی همچنین در رابطه با صدور پروانه شکار در سال جاری گفت: پیشنهاد یگان حفاظت استان این بوده که به تعداد محدود این پروانه صادر شود اما تصمیم‌گیری نهایی در تهران انجام می‌شود و احتمال آن کم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها