کد خبر: 229203
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

پیاده‌روسازی‌های لرستان نقشه واحد ندارند

مسئول دبیرخانه مناسب‌سازی لرستان گفت: بیشترین پیاده‌روسازی مربوط به شهرداری خرم‌آباد بوده است.

پیاده‌روسازی‌های لرستان نقشه واحد ندارند
کد خبر: 229203
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام ناظری در مورد بهسازی معابر و پیاده‌روسازی اظهار کرد: امسال برای بهسازی معابر و پیاده‌رو سازی متراژها مشخص شدند اما هنوز به اتمام نرسیده و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: پیاده‌روی خیابان امام خمینی به طرف میدان امام حسین (شقایق) 4504 متر مربع است که کارگاه آن تشکیل شده، پیاده‌روی پارک شاپوری با 6688 متر مربع در حال برگزاری مناقصه است و هنوز کار انجام نشده و پیش بینی می‌شود تا سه ماه سوم به پایان برسد. پیاده‌روی منطقه یک(خیابان انقلاب) 4166 مترمربع بوده که در مرحله مناقصه است و هنوز انجام نشده است.

ناظری با اشاره به اینکه منطقه دو خیابان مطهری تا سرچشمه با 5411 مترمربع در حال انجام است، افزود: منطقه سه خیابان طیب در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیاده‌روی ضلع غربی و شرقی با 4179 مترمربع هنوز به مرحله مناقصه نرسیده و شهرداری پیگیر تامین اعتبار آن است.

وی گفت: پیاده‌روی نهر شوا 2490 مترمربع است که در حال برگزاری مناقصه بوده و در دست اقدام است. در مورد سایر شهرستان‌ها هنوز شهرداری‌ها به ما گزارش ارائه ندادند اما با توجه به گزارش‌هایی که دریافت شده بهسازی‌ها و مناسب‌سازی‌های خوبی در حال انجام است.

ناظری با اشاره به اینکه یشترین پیاده‌روسازی مربوط به شهرداری خرم‌آباد بوده است، یادآور شد: پیاده‌روسازی‌ها باید نقشه واحد داشته باشند که متأسفانه عدم وجود این نقشه نمای شهر را به هم زده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها