کد خبر: 229230
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۱:۰۰
| |

ستاره فرانسه در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

با اینکه باشگاه اشتوتگارت پیش از این اعلام کرده بود ماجرای انتقال بنجامین پاوارد، ستاره‌ی فرانسوی این تیم مختومه شده ولی بار دیگر شایعات از احتمال جدایی پاوارد خبر می‌دهد.

ستاره فرانسه در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ
کد خبر: 229230
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۰:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| با پایان گرفتن رقابتهای جام جهانی روسیه و بالا گرفتن تب نقل وانتقالات فوتبال اروپا، خبرهای بسیاری درباره‌ی انتقال بنجامین پاوارد، یکی از ستاره‌های تیم ملی فرانسه در جام جهانی مطرح می‌شد. پاوارد که در باشگاه اشتوتگارت آلمان بازی می‌کند تا پیش از جام جهانی چندان شناخته‌شده نبود ولی او با بازی‌های درخشانی که در روسیه به نمایش گذاشت، ناگهان به یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان فرانسوی تبدیل شد.


بایرن مونیخ مهمترین باشگاهی بوده که در طول تابستان برای جذب پاوارد تلاش کرده. غول بزرگ فوتبال آلمان از چند هفته پیش با باشگاه اشتوگارت در تماس بود اما در نهایت از این تیم جواب منفی شنید و مسئولین اشتوتگارت اعلام کردند قصد ندارند پاوارد را واگذار کنند.


اما حالا میشائیل رشکه مدیر ورزشی اشتوتگارت در گفتگو با روزنامه‌ی بیلد صحبت‌هایی را مطرح کرده که بار دیگر پرونده‌ی انتقال پاوارد را باز کرده است. رشکه در گفتگو با بیلد گفت:" احتمال ماندگار شدن پاوارد در اشتوتگارت بالای 90 درصد است. مگر آنکه اتفاقی غیرعادی بیفتد که در آن صورت باید با پاوارد بنشینیم و صحبت کنیم".


رشکه در ادامه‌ی سخنان خود گفت:" بیایید واقع‌گرا باشیم. اگر باشگاهی 100 میلیون دلار برای بنجامین پیشنهاد دهد چه می‌شود؟ با اینحال ما تمام سعی‌ خودمان را می‌کنیم که بنجامین را چه از لحاظ ورزشی و چه از لحاظ احساسی در فصل جاری تامین کنیم". باید دید آیا پاوارد در لحظه‌ی آخر، پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات آلمان به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد یا نه؟

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها