کد خبر: 229431
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۵:۰۰
| |

رسانه های جنوب شرق آسیا مدعی شدند:

ایران آماده خروج از برجام است

رسانه های جنوب شرق آسیا با انعکاس خبر دیدار رئیس جمهوری و هیات دولت با مقام معظم رهبری گزارش دادند: ایران برای خروج از برجام در صورت نیاز اعلام آمادگی کرد.

ایران آماده خروج از برجام است
کد خبر: 229431
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت با ایشان بازخورد گسترده ای در رسانه های جنوب شرق آسیا داشت.


شبکه تلویزیونی خبر آسیا در این زمینه در خبری با عنوان 'ایران آماده خروج از برجام است' گزارش داد: رهبر ایران در دیدار اعضای هیات دولت تاکید کرد ایران باید آماده باشد اگر توافق هسته ای دیگر منافع ملی این کشور را تامین نکرد، آن را کنار بگذارد.


این رسانه منطقه ای افزود: رهبر ایران اظهار کردند آمریکایی ها می خواهند، بگویند که می توانند هر کسی، حتی جمهوری اسلامی را به میز مذاکره بیاورند.


روزنامه سان دیلی مالزی هم گزارش داد: رهبر عالی ایران هشدار داد که تهران می تواند در خصوص مناقشات هسته ای خود با قدرت های جهانی و در صورتی که منافعش تامین نشود، از آن خارج شود.


این رسانه انگلیسی زبان مالزی نوشت: رهبر عالی ایران تاکید کرد برجام وسیله ای برای حفظ منافع ملی است؛ هدف نیست بلکه وسیله است و به طور طبیعی اگر به نتیجه برسیم که با این وسیله، حفظ منافع ملی امکان پذیر نیست آن را کنار می گذاریم.


این تارنمای مالزیایی به نقل از مقام معظم رهبری افزود: ارتباط و ادامه مذاکره با اروپا ایراد ندارد اما باید درباره مسائلی نظیر برجام و یا اقتصاد قطع امید کنید؛ باید با نگاه شک آلود وعده های آنها را بررسی کرد.


مالزی سان دیگر رسانه مالزیایی نیز با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت: رهبر عالی ایران خطاب به هیات دولت این کشور تاکید کرد ما باید درمسائل اقتصادی قوی باشیم و مسئولان باید به سختی و شبانه روزی کار کنند تا مشکلات را حل کنند.


مالزی اینسایت نیز با تیتر' هشدار رهبر ایران در مورد خروج از برجام ' بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری را انعکاس داد.


این تارنمای مالزیایی نوشت: رهبر عالی ایران، هشدار داده است که اگر موافقتنامه برجام در راستای منافع ملی نباشد ، این کشور می تواند معامله هسته ای خود را با قدرت های جهانی کنار بگذارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها