وزیر علوم در بجنورد:

حمایت جدی از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های وزارت علوم است

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، در حاشیه افتتاح دانشکده فنی و حرفه‌ای دارالفنون شهرستان بجنورد گفت: وزارت علوم حمایت جدی از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را در برنامه دارد.

حمایت جدی از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های وزارت علوم است
کد خبر: 229455
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده فنی و حرفه‌ای دارالفنون بجنورد اظهار کرد: از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای حمایت جدی داریم.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه ورود دانشجویان به اشتغال باشد افزود: باید تلاش شود تا اهداف دانشگاه‌های فنی و حرفه ای محقق شود و همچنین توجیه قوی داشته باشند که بعداز اتمام تحصیل، اشتغال این دانشجویان به سهولت انجام گیرد.

غلامی دانشکده‌های فنی را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: ورود دانشجویان از دانشکده‌های فنی به بازار اشتغال علاوه براینکه مانع از اشتغال آنان نمی‌شود بلکه می‌تواند آثار بسیار خوبی را برای آن‌ها داشته باشد.

وزیر علوم در خصوص دوری دانشکده فنی و حرفه‌ای بجنورد با مرکز شهر و مشکلات مسیر این دانشکده، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده با حمایت ویژه استاندار محترم آقای خباز، مشکلات این دانشکده و به خصوص مسیر آن مرتفع گردد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها