کد خبر: 229501
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

بازی های آسیایی جاکارتا؛

پینگ پنگ باز ایرانی از دور رقابت های انفرادی حذف شد

نیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز ایرانی امروز (جمعه ) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی از کشور ژاپن رفت و با پذیرش شکست از دور این رقابت ها حذف شد.

پینگ پنگ باز ایرانی از دور رقابت های انفرادی حذف شد
کد خبر: 229501
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت های انفرادی تینس روی میز هجدهمین دوره بازی های آسیایی ساعت 11 به وقت محلی مقابل «یودا جین» از کشور ژاپن بازی کرد اما با وگذاری نتیجه چهار بر یک به حریف از دور این رقابت ها کنار گذاشته شد.


عالمیان روز گذشته موفق شد حریفی از مالزی را شکست دهد.


وی در گیم اول رقابت برابر حریف ژاپنی پایاپای پیش رفت و نماینده کشورمان توانست 15 بر 13 حریف خودش را شکست دهد. ولی در گیم‌های بعد ورزشکار ژاپن بر بازی سوار شد و توانست در گیم های بعد با نتایج 11بر 6،


11 بر 5 ، 11 بر 7 و 11 بر 10 پیروز شود.


نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران امروز از ساعت 13 به مصاف ورزشکار کره جنوبی می رود.


رقابت های هجدهمین دوره بازی های آسیایی که به میزبانی شهرهای جاکارتا و پالمبانگ در کشور جاکارتا در حال برگزاری است یکشنبه (11 شهریور ماه )با معرفی برترین های رشته ها و مواد مختلف و مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.


ایران با 378 ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها شرکت کرده تا در 42 ماده و رشته ورزشی به مصاف حریفان برود و نتیجه این رقابت ها تا سیزدهمین روز این رقابت ها 58 مدال شامل 19 طلا ، 19 نقره و 20 برنز بوده است . ایران در حال حاضر پس از کشورهای چین ، ژاپن ، کره جنوبی و اندونزی رده پنجم این رقابت ها را در اختیار دارد. سهم زنان ورزشکار کشورمان در این مدال 18 مدال تا امروز است.

منبع:‌ ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها