مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل:

طوفان 210 سیستانی را راهی مراکز درمانی کرد

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی وزش طوفان و افزایش غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان در روز گذشته بیش از 210 سیستانی راهی مراکز درمانی شده‌اند.

طوفان 210 سیستانی را راهی مراکز درمانی کرد
کد خبر: 229502
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامعلی رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: در پی وزش طوفان و افزایش غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان در روز گذشته بیش از 210 سیستانی راهی مراکز درمانی شده‌اند.

مدیرمرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند که از مجموع این تعداد 22 نفر بستری شدند و 184 نفر هم به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی افزود: در پی وزش طوفان همه بیمارستان ها و همچنین مراکز خدمات جامع سلامت در سطح منطقه سیستان در آماده باش کامل به سر برده و با تمام توان در خدمت بیماران ناشی از طوفان‌های سهمگین هستند. به مردم توصیه می شود در این هوای ناسالم حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند و به رانندگان نیز تاکید نمود جهت حفظ سلامتی خود در این ایام پرخطر از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها