افشای روابط فامیلی رامبد جوان با رشید‌پور و گلزار/ حسرت بزرگ زندگی مجری سرشناس

رضا رشیدپور که شب گذشته (پنج‌شنبه 8 شهریور) مهمان برنامه «خندوانه» بود در بخشی از صحبت‌هایش به نسبت فامیلی‌اش با محمدرضا گلزار و رامبد جوان اشاره کرد.

افشای روابط فامیلی رامبد جوان با رشید‌پور و گلزار/ حسرت بزرگ زندگی مجری سرشناس
کد خبر: 229527
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۰:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رامبد جوان در برنامه «خندوانه» شب گذشته (پنجشنبه 8 شهریور) به مناسبت عید غدیر میزبان رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» بود.

رشیدپور در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به ساخت برنامه «حالا خورشید» گفت: «من برنامه صبحگاهی را دوست دارم و همه جای دنیا برنامه‌های صبح، برنامه‌های مولف و جذابی هستند.»

او همچنین درباره روحیات و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خودش هم توضیح داد: «من اصلاً در زندگی شخصی آدم جنجالی نیستم. آدمی درون گرا و در خانه ساکت هستم و روحیه جنجالی ندارم، ولی در شرایط برنامه سازی این جنجال پیش می‌آید و در کار رسانه طبیعی است.»

او ادامه داد: «من در ذات زندگی‌ام آدم پرسشگری بودم و هستم اما اعتقاد دارم که مصاحبه شونده من باید حس محترم بودن و اعتماد را کسب کند. تلاش کردم مهمان خود را عزیز بدانم و به او احترام بگذارم. به جرات می‌گویم هیچ کسی با ناراحتی و غم از استودیو ما بیرون نرفته است.»

این مجری شب گذشته همچنین از نسبت فامیلی‌اش با محمدرضا گلزار و رامبد جوان هم پرده برداشت و گفت: «پدر عزیز رضا گلزار فامیل مادر نازنین من هست، عموی من هم فامیل پدر نازنین شماست.»

مجری «حالا خورشید» در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اولویت‌هایش در زندگی اشاره کرد و گفت: «اولویت هایم در زندگی شخصی در وهله اول خانواده‌ام است و دخترم. هلنا الان 12 سال دارد و رابطه بسیار خوبی با هم داریم.»

او همچنین با اشاره به صریح بودنش در برنامه‌ها بیان کرد: «من یک پارتی خیلی مهم دارم که همین مردم هستند نباید قدرت مردم را دست کم گرفت. سیاسیون باید بپذیرند که مردم حق دارند، سوال‌های خود را بپرسند.»

حسرت بزرگ زندگی رشیدپور نکته دیگری بود که در «خندوانه» شب گذشته مطرح شد و این مجری درباره‌اش گفت: « یکی از حسرت هایم این است که‌ ای کاش چند سال پیش دوره خلبانی را تمام می‌کردم، در این صورت الان خلبان هواپیمای مسافربری بودم. الان اگر بخواهم دوباره شروع کنم، 7 ماهی فرصت تمام وقت می‌خواهم که تمرین کنم و بتوانم دوره خلبانی را تمام کنم.»

رشیدپور در ادامه صحبت‌هایش هم گفت: «من بچه‌های کار را خیلی دوست دارم و از مردم می‌خواهم اگر چیزی از این کودکان نمی‌خرند، به آن‌ها مهربانی کنند. شخصا حاضرم با 10 نفر از بچه‌های کار به خرید بروم و یک روز را با آن‌ها باشم تا هرچه دوست دارند، بخرند.»

در پایان نیز رشیدپور درباره تداوم پخش خندوانه از رامبد جوان پرسید و جوان پاسخ داد: «فکر کنم تا فصل 6 و 7 را بسازم. البته ساخت خندوانه بسیار سخت است و گاهی من را از زندگی شخصی خودم هم دور می‌کند.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها