امام جمعه سمنان:

محاکمه علنی اخلال‌گران اقتصادی ستودنی است/ قوه قضائیه تحت تأثیر فشارها قرار نگیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان محاکمه علنی اخلال‌گران اقتصادی کشور را ستودنی خواند و گفت: نباید قوه قضائیه تحت تأثیر فشارهای این طرف و آن طرف قرار گیرد.

محاکمه علنی اخلال‌گران اقتصادی ستودنی است/ قوه قضائیه تحت تأثیر فشارها قرار نگیرد
کد خبر: 229607
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلای بزرگ نمازجمعه سمنان برگزار شد اظهارداشت: باید از اقدام بجای قوه قضائیه در محاکمه علنی اخلال‌گران اقتصادی کشور تشکر کنیم.

وی افزود: با این اقدام خوب قوه قضائیه باید به جایی برسیم که مردم بدانند چه کسانی این مشکلات را در کشور درست کرده‌اند؛ البته به شرطی که خروجی آن هم خروجی خوبی باشد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم مبارزه جدی با فساد در کشور تصریح کرد: مردم همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند؛ اما فساد و فاسدان را تحمل نخواهد کرد.

آیت‌الله شاهچراغی ابزار امیدواری کرد تا قوه قضائیه تحت تأثیر فشارهای این طرف و آن طرف قرار نگیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز خانواده و تمرین بازنشستگان بر ضرورت الگوبرداری خانواده‌ها از خانواده حضرت علی (ع) تأکید کرد و افزود: امروز بازنشستگان کشور که عمری به نظام و انقلاب خدمت کردند؛ انتظار دارند که به مشکل آنان توجه شود و دولت باید در راستای حل مشکلات آنان تلاش کند.

رأی مجلس به پاسخ رئیس‌جمهور؛ بازتاب نظر مردم بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به جلسه سؤال مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور تصریح کرد: رأی مجلس به پاسخ رئیس‌جمهور، بازتاب نظر مردم بود.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: اینکه نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور قانع نشدند؛ بدین معنی است که ملت ایران از این پاسخ‌ها قانع نشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشور برای حل مشکلات موجود باید شبانه‌روزی تلاش کنند عنوان کرد: گرچه مسئولان کشور اکنون هم در حال تلاش برای حل مشکلات کشورند؛ اما این تلاش‌ها کافی نیست و باید افزایش یابد تا مشکلات موجود از بین برود؛ چراکه امروز مردم منتظر شنیدن اخبار خوب هستند.

امام جمعه سمنان با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با مقام معظم رهبری تصریح کرد: البته به فرموده مقام معظم رهبری، اوج مردم‌سالاری دینی در روز سؤال از رئیس‌جمهور به نمایش گذاشته شد و باید از رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس تشکر کرد که حرمت یکدیگر را نگاه داشتند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام موسی کاظم (ع) آن حضرت را نماد مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌ها دانست و افزود: امروز ما هم باید در برابر آمریکا با عنوان هارون زمان، مقاوم باشیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تا کنون نیز به خوبی در برابر زورگویی‌ها و دشمنی‌های آمریکا مقاومت کرده است گفت: باید این راه ادامه یابد؛ چراکه این مقاومت درس امام موسی کاظم (ع) برای ماست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها