کد خبر: 229967
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا:

ترامپ استعفا دهد

معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ توصیه کرد تا از پست ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

ترامپ استعفا دهد
کد خبر: 229967
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ال گور، معاون بیل کلینتون در دوره ریاست جمهوری‌اش، از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خواست تا استعفا دهد. این سیاستمدارا دموکرات و فعال محیط زیست این اظهارات را در مصاحبه‌ای با "گود دی ال‌ای" درباره تغییرات آب و هوایی و مراسم آتی برای پروژه "کلایمت ریالیتی" مطرح کرد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پیامی برای ترامپ دارد، گفت: خب، پیام من این است که استعفا دهید. نمی‌خواهم درباره این موضوع هم پر حرفی کنم.

ال گور رئیس و موسس پروژه کلایمت ریالیتی (واقعیت آب‌وهوایی) گفت معتقد است که ترامپ به توصیه‌هایی درباره تغییرات آب و هوایی و اهمیت داشتن هوا و آب تمیز گوش نمی‌دهد. او تاکید کرد: همه می‌دانند که این دولت چه کار می‌کند و چه می‌گوید.

آنها آژانس حفاظت از محیط زیست را به آژانس تولید زغال سنگ تبدیل کرده‌اند. آنها به جای حفاظت از محیط زیست این کارها را می‌کنند.

معاون بیل کلینتون بین سال‌های 1993 تا 2001 تاکید کرد: این یک فوریت جهانی است. واقعا اینطور است! به دماهایی که به سطوح بی‌سابقه می‌رسند، نگاهی بیندازید. آتش‌سوزی‌ها را ببینید! اصلا حرف مرا و محققان را نشنیده بگیرید. خودتان در طبیعت ببینید!

پس از آنکه دونالد ترامپ سال گذشته آمریکا را از توافق آب‌وهوایی پاریس خارج کرد، کالیفرینا او را درباره تغییرات آب و هوایی به چالش کشیده است. اخیرا مقام‌های کالیفرنیا با تصویب لایحه‌ای این ایالت را ملزم کردند تا طی سال‌های آتی به صورت 100 درصد با انرژی‌های تجدیدپذیر اداره شود. این لایحه نیازمند آن است تا در سنای این ایالت تصویب شود و به امضای هری برون، فرماندار آن برسد. تلاش این ایالت برای استفاده از منابع انرژی پاکیزه‌تر با انتقاداتی خصوصا از جانب جمهوری‌خواهان همراه بوده است چرا که آنها معتقدند این کار عملی نیست و منجر به افزایش بهای انرژی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها