کد خبر: 230107
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۸:۰۶:۰۰
| |

رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور معرفی شد.

رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 230107
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری شامگاه یکشنبه با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی شد.

حبیب الله وفایی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار داشت: در اقتصادهای امروز همه رقیب یا شریک یکدیگرند و معاملات خود را انجام می‌دهند البته کشورهایی هستند که تمایلی به اقتدار اقتصادی ایران ندارند که آمریکا و استکبار جهانی از این دسته هستند. در سال 95 در شرایطی وارد این استان شدم که متغیرهای کلان اقتصادی استان از متوسط کشوری فاصله داشت.

سند آمایش سرزمین در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری افزود: سال 95 استان با رشد، درآمد اقتصادی و درآمد سرانه پایین مواجه بود که این امر سبب شد تا با مشکلات بیکاری به عنوان مهمترین مشکل اقتصادی روبرو شود. امروزه اسناد توسعه شهرستان‌های استان تهیه شده و تدوین سند توسعه و اشتغالزایی روستاها روزهای پایانی خود را طی می‌کند.سند آمایش سرزمین که به عنوان اصلی ترین نقشه راه است در استان تمام شده که این برنامه‌ها انجام شده و اجرای آن جزو ضروریات به شمار می رود.

در این مراسم از زحمات حبیب الله وفایی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری قدردانی شد و طهمورث الیاسی بختیاری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها