حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور

قیمت ویزای عراق 40 دلار تعیین شده است/ مشکلی برای صدور روادید اربعین اتباع افغانستانی وجود ندارد

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به نزدیک بودن راهپیمایی اربعین گفت: امیدواریم راهپیمایی اربعین 97 با آرامش مناسبی برگزار شود.

قیمت ویزای عراق 40 دلار تعیین شده است/ مشکلی برای صدور روادید اربعین اتباع افغانستانی وجود ندارد
کد خبر: 230364
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۰۹:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره جزئیات ثبت نام اتباع افغانستانی برای اربعین بیان کرد: مشکلی برای صدور روادید اربعین اتباع افغانستانی وجود ندارد و هماهنگی‌هایی در داخل کشور برای تشکیل دفاتر مربوطه انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: اتباع افغانستانی با مراجعه به این دفاتر؛ دفترچه‌هایی را دریافت می‌کنند که می‌توانند با آنها در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است, اظهار کرد:امیدواریم راهپیمایی اربعین 97 با آرامش مناسبی برگزار شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: قیمت درنظر گرفته شده از سوی دولت عراق برای ویزا 50 دلار است که به دلیل برگزاری راهمپیمایی اربعین حسینی به 40 دلار کاهش پیدا کرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مناسبات تجاری که با کشور عراق داریم، در حال رایزنی با دولت و بانک مرکزی برای تعیین ارز رسمی برای اربعین هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها