کد خبر: 230388
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

تذکر میرلوحی به شهردار تهران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص لزوم رعایت قانون تجارت در بکارگیری افراد در هیئت مدیره شرکت‌های تابعه شهرداری تهران به افشانی تذکر داد.

تذکر میرلوحی به شهردار تهران
کد خبر: 230388
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم که نسبت به مسائل جامعه حساس هستیم و هفته قبل هم تذکری بابت تایید صلاحیت پیمانکاران ناظر در پسماند مطرح کردم. مسئله صلاحیت‌ها باید طوری بررسی شود که از انحصار و مافیا پیشگیری شود.

وی افزود: مدتی است که پیمانکاران با هم در توافقی پنهانی مانع از عقد قراردادهای جدیدشان شده‌اند و وجود یک نفر در دو هیئت مدیره در شرکت‌های شهرداری ممنوع است و خواستار بازنگری در ترکیب هیئت مدیره‌های شرکت‌های تابع شهرداری هستم.

میرلوحی ضمن تاکید بر رعایت قانون تجارت در بکارگیری افراد در هیئت مدیره شرکت‌های تابعه شهرداری تذکری را در این زمینه به شهردار تهران ارائه کرد

.

به گزارش تسنیم، ناهید خداکرمی نیز در واکنش به فیلم خودسوزی یکی از شهروندان در مقابل شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در تمام دنیا نشر فیلم‌های خودسوزی و فیلم‌های خودکشی ممنوع است چون اشاعه این فیلم‌ها ممکن است مانند دومینو عمل کرده و باعث اشاعه این عمل در بین مردم شود.

وی ادامه داد: اتفاقی که امروز در مقابل شهرداری افتاد شبیه یک اورژانس روانپزشکی ببینید و به حل مشکلات مردم مبادرت ورزیم و توجه داشته باشیم که فردی که بین تهدید یا اقدام به خودکشی می‌کند نیازمند رسیدگی تخصصی روانپزشکی فوری است. همچنین در کنار رسیدگی روانپزشکی باید به مشکل پیش آمده برای او هم در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها