کد خبر: 230471
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۳:۴۳:۰۰
| |

تذکرهای نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور و وزرا

برای بازگرداندن قیمت دلار به قیمت سال 96 فوری تصمیم‌گیری کنید/ خودروسازی بر چه اساسی خودرو عرضه نمی‌کنند؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزرای کشور و امور خارجه بر ضرورت رایزنی با دولت عراق در خصوص لغو روادید و یا حداقل کاهش هزینه سفر زوار حسینی در اربعین امسال تاکید کرد.

برای بازگرداندن قیمت دلار به قیمت سال 96 فوری تصمیم‌گیری کنید/ خودروسازی بر چه اساسی خودرو عرضه نمی‌کنند؟
کد خبر: 230471
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۳:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری و مدیریت مربی تیراندازی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، خانم نعمتی از حضور در مسابقه و کسب مدال طلا برای کشورمان باز ماند. می‌طلبد که ضمن برخورد با مقصرین این حادثه همانند قهرمانان کشور از این بانوی پر افتخار تجلیل شود.

حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار پیگیری اجرای مصوبه دولت در رابطه با 3 سال امهال وام‌های بخش کشاورزی هرچه زودتر شد. علاوه بر این در تذکری به رئیس جمهور از توقف 3 ماه واریز یارانه نوزادان انتقاد کرد.

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به به رئیس جمهور بر ضرورت تصمیم‌گیری عاجل و فوری برای بازگرداندن قیمت دلار به قیمت سال 96 تاکید کرد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه به اظهارات غیرمسئولانه آقای عراقچی درباره دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا در دیوان دادگستری لاهه که مورد سوء استفاده طرف آمریکایی قرار گرفت، انتقاد کرد.

حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر بهداشت عنوان کرد که ضروری است که نسبت به تأمین غذای بیماران خاص (PQU) اقدام و ارز مورد نیاز برای این موضوع تأمین شود و در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که شرکت‌های خودروسازی بر چه اساسی خودرو عرضه نمی‌کنند.

سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به وزرای کشور و امور خارجه بر ضرورت رایزنی با دولت عراق در خصوص لغو روادید و یا حداقل کاهش هزینه سفر زوار حسینی در اربعین امسال تاکید کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها