آیت‌الله محمد مومن عضو خبرگان رهبری:

روحانی گفت برای حضور در جلسه خبرگان با موضوع معیشت مردم وقت ندارم

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرار بر این بود که درباره معیشت مردم در اجلاس خبرگان توجه ویژه‌ای کنیم، گفت که در همین راستا از روسای قوا دعوت کردیم که حضور پیدا کنند که رئیس جمهور گفت وقت ندارد.

روحانی گفت برای حضور در جلسه خبرگان با موضوع معیشت مردم وقت ندارم
کد خبر: 230536
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله محمد مومن عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره توجه مجلس خبرگان به مشکلات معیشتی مردم و دعوت از سران قوا برای شرکت در اجلاسیه، اظهار داشت: سال گذشته که خدمت رهبر معظم انقلاب مشرف شدیم، ایشان در صحبت‌هایشان فرمودند که خبرگان خوب است مطالباتی از مسئولان داشته باشند و در همین راستا آیت الله جنتی جمعی از خبرگان را انتخاب کردند که این مطالبات را از مسئولان دنبال کنند.

وی افزود: بعد از اینکه کشور دچار اختلال در بازار ارز شد و مردم مشکلات معیشتی پیدا کردند، خبرگان مناسب دید که با توجه به فرمایش رهبری نسبت به این مسئله حساس باشد و آن را پیگیری کند.

آیت الله مومن با بیان اینکه جلسه‌ای یک ماه گذشته داشتیم که این مسائل را دنبال کنیم، گفت: بحث معیشت در راستای همان فرمایش رهبری بود که تصمیم گرفتیم در اجلاسیه به آن توجه داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: برای تکمیل این بحث از روسای قوا دعوت کردیم که حضور پیدا کنند که "رئیس جمهور گفت وقت ندارد" ولی رئیس قوه قضاییه صحبت کرد و فردا هم رئیس مجلس به جمع خبرگان خواهد آمد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نامه اخیر منسوب به کروبی به اعضای خبرگان که مدعی شده بود "سوال از روسای قوا وظیفه خبرگان نیست" اظهار داشت: جواب وی همین است که وظیفه خبرگان مطالبه کردن است از همین رو ما هم مناسب دیدیم که از روسای قوا دعوت کنیم که در اجلاسیه حضور داشته باشند و پیگیری معیشت مردم باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها