//ویژه

افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت های جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

افزایش پوشش شبکه همراه اول در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 230537
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳ ۱۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه 13 شهریورماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره برداری رسید.


در این مراسم سایت های نوسازی شده و جدید همراه اول در نسل دو، سه و چهار همراه اول در 123 سایت به منظور افزایش پوشش جاده ای، ریلی و روستایی همراه اول در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید. علاوه بر این، ایجاد پوشش نسل سه و چهار همراه اول در روستای هدف گردشگری کلپورگان از توابع سراوان موجب رونق کسب و کار در این روستا خواهد شد.


همچنین وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با بیان اینکه تا پایان سال 500 روستای استان تحت پوشش تلفن ثابت و اینترنت روستایی قرار می گیرند، گفت: در 600 روستا خدمات همراه اول به نسل های بالاتر ارتقا پیدا می کند و 500 کیلومتر فیبرنوری جدید نیز به شبکه فیبر نوری اضافه می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها