کد خبر: 230667
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۲:۴۴:۰۰
| |

رییس کمیته امداد(ره) خبر داد:

افزایش 14 درصدی مستمری و ارائه سبد کالا به 11 میلیون نفر

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: طبق توافق با سازمان مدیریت و وزارت تعاون، صف پشت‌نوبتی‌ها در کمیته امداد برداشته می‌شود.

افزایش 14 درصدی مستمری و ارائه سبد کالا به 11 میلیون نفر
کد خبر: 230667
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۲:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح با اشاره به جلسه اخیر مسئولان این سازمان با دولت، گفت: طی توافقی که با دولت، سازمان مدیریت و وزارت تعاون صورت گرفته با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صف افراد پشت‌نوبتی در کمیته امداد ظرف دو ماه آینده برداشته می‌شود. البته در استان مرکزی این مهم تحقق پیدا کرده و به زودی در سطح کشور متقاضی در صف نخواهیم داشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین از مشارکت خوب مردم و خیرین در کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: در پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان کمک مردم و خیرین به کمیته امداد از رشد 37 درصدی برخوردار بوده که باید به خاطر این مردم قدرشناس و زمان‌شناس شکرگزار بود.

فتاح با اشاره به افزایش مستمری‌ها بیان داشت: با همکاری دولت 14 درصد به مستمری‌ها افزوده شده،مابه‌التفاوت سه ماه اول پرداخت شده و با توجه تامین منابع لازم تا پایان سال دغدغه‌ای بابت پرداخت این افزایش صورت گرفته نیست و اگر لازم به تجدید نظر باشد، قابل اقدام است و دغدغه‌ای وجود ندارد.

رییس کمیته امداد افزود: همچنین طی توافق صورت گرفته با دولت از شهریورماه سبد کالا در مرحله اول برای همه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و دایره وسیع‌تر به میزان 11 میلیون نفر پرداخت خواهد شد، امیدواریم با توافق و برنامه‌ریزی دولت بتواند بعد از پایان ماه مهر برای چند دهک اعلام شده که پنج دهک را شامل می‌شود و در فضایی برای کل آحاد جامعه سبد کالایی پرداخت کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها