کد خبر: 230932
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

کارانکا: با انصاری‌فرد مذاکره کردیم

کریم در چند قدمی ناتینگهام فارست

سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست مذاکره با مهاجم ملی پوش کشورمان را تایید کرد.

کریم در چند قدمی ناتینگهام فارست
کد خبر: 230932
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| آیتور کارانکا، سرمربی ناتینگهام فارست تایید کرد که به دنبال جذب کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس است. مهاجم تیم ملی ایران از اهداف آنها است و به زودی به این تیم خواهد آمد.

انصاری فرد 28 ساله بعد از آنکه جمعه گذشته از تحت قرارداد المپیاکوس بیرون آمد به عنوان بازیکن آزاد به شمار می آید. در نتیجه او به صورت مجانی در باشگاه دیگر حاضر خواهد شد.

کارانکا می گوید که هنوز با شروط بازیکنی که سابقه بازی در تیم های سایپا، پرسپولیس، تراکتورسازی، اوساسونا و پانیونیوس دارد به توافق نهایی نرسیده اند اما امیداور به این توافق هستند و می خواهند از سد هیرنفین هلند و اوترخت که مشتری کریم هستند، بگذرند.

کارانکا در این رابطه گفت: باشگاه حتی در زمان بسته شدن نقل و انتقالات نیز در حال تلاش و تکاپو است. بازیکن خوبی است که به جمع ما اضافه خواهد شد. هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است که بگویم او حتما در جمع ما خواهد بود. او(انصاری فرد) است. تجربه خوبی دارد. او در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و بازیکن خوب و شخصیت عالی ای دارد.

وی در ادامه به حضور کوتاه مدت اشکان دژاگه در فصل گذشته برای این تیم انگلیسی اشاره ای کرد و گفت: ما یک بازیکن ایرانی دیگر در فصل گذشته به نام اشکان دژاگه داشتیم که ما را تحت تاثیر قرار داد. او واقعا بازیکن خوبی بود. او را فرا خواندیم ولی دیدید که چه اتفاقی افتاد.

گفتنی است، بحث انتقال کریم انصاری فرد به تیم ناتینگهام فارست از هفته گذشته مطرح شده است اما با اعلام سرمربی تیم انگلیسی رسما این خبر تایید شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها