کد خبر: 231069
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آینده ای نزدیک خبر داد.

جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام
کد خبر: 231069
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| کریم همتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: استان ایلام به عنوان یک استان مرزی خواهان روابط شایسته و حسنه‌ای با استانهای مرزی کشور عراق بوده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام اگر چه از قبل تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته؛ اما تمایل داریم در زمینه بهداشت، درمان و آموزش با کشور عراق روابط دوجانبه و ماندگاری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: جذب دانشجو از کشور عراق در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و تحصیل آنان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام یکی از نقاط مشترکی است که می‌توان با بحث و تبادل نظر آن را عملی کرد.

وی گفت:جذب دانشجویان عراقی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تبادل نظر صورت گرفته و مقرر شد بدای اجرایی شدن و عینیت بخشیدن به درخواست های طرفین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام هماهنگی های لازم را با عوامل ذیربط و معاونت آموزشی و اداره کل امور بین الملل وزارت بهداشت به عمل آورد.

وی گفت: قرار است جهت آشنایی با زیرساخت های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی، در آینده ای نزدیک دکتر عبدالزهرا رایزن فرهنگی کشور عراق از استان ایلام بازدید کرده و با مسئولان دانشگاه دیدار و گفتگو کند.

همتی اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی مسئولین وزارت بهداشت و دست اندرکاران سیاسی و امنیتی استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام این ظرفیت را داراست که به عنوان یکی از 10 دانشگاه علوم پزشکی پیشرو کشور در زمینه جذب دانشجوی خارجی در کشور مطرح شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها