کد خبر: 231420
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۶:۰۰
| |

قهرمان سابق بوکس آسیا:

به سرمربیگری فکر نمی کنم

قهرمان سابق بوکس آسیا و مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان ایران با بیان اینکه در ابتدای راه مربیگری قرار دارد، گفت: از آموختن هراسی ندارم و می خواهم به تجربیات و دانش خودم اضافه کنم، اما هنوز زود است که به سرمربیگری فکر کنم.

به سرمربیگری فکر نمی کنم
کد خبر: 231420
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مظاهری قهرمان سابق بوکس آسیا و مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان ایران دارنده سه مدال طلا، نقره و برنز بازی های آسیایی که در جاکارتا به عنوان مربی تیم ملی بوکس ایران حضور داشت روز یکشنبه، تصریح کرد: تمام تیم ها با قدرت در بازی های آسیایی حضور می یابند، چرا که مدال ها بسیار مهم است و تیم ها زنگ تفریح نیستند.


وی در خصوص عملکرد تیم سه نفره ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی، گفت: بوکسورهای جوان ایران، مبارزات خوبی انجام داده و به جمع هشت نفر پایانی اوزان خود رسیدند و حتی مسئولانی که در جاکارتا حضور داشتند از نحوه مبارزات آنان، راضی بودند.


تیم ملی بوکس ایران با سه بوکسور در بازی‌های آسیایی شرکت کرده که هر سه نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفتند و عنوانی کسب نکردند.


مظاهری با اشاره به اینکه در نهایت عملکرد ورزشکاران در رویدادهای مهم با مدال سنجیده می شود، ادامه داد: تمامی مسائل را بررسی کرده ایم و معتقدم تنها مشکل بوکسورهای ایران در جاکارتا، بحث روحی و روانی بود که نتوانستند فشار سنگین این بازی ها را تحمل کنند.


وی گفت: برنامه بلند مدتی برای تیم ملی داریم و حدود 20 بوکسور در برنامه کادر فنی جای دارند. رقابت های آسیایی و جهانی سال آینده برگزار می شود که سهمیه المپیک 2020 است و باید تیم خوبی را آماده این مسیر دشوار کنیم.


مربی تیم ایران با بیان اینکه تمرینات از ماه آینده آغاز می شود، توضیح داد: مذاکراتی با کشورهایی چون تایلند، ازبکستان، قزاقستان و ... انجام شده است تا اردوهای مشترکی در ایران داشته باشیم. یکی از مشکلات بوکسورهای ما کمبود تمرینات بین المللی است که تاثیرات زیادی در آماده سازی خواهد داشت.


وی با گلایه از برخی نظرات اهالی بوکس، گفت: آنان مدعی شده اند که چرا بوکسور تیم ملی را از رشته رزمی دیگر آورده ایم. در حالی که این بوکسور تمامی حریفان داخلی را با اقتدار شکست می دهد.


قهرمان اسبق آسیا ادامه داد: دوستان نباید فراموش کنند در زمانی که خودمان بوکسور تیم ملی بودیم، چند نفر خاص به مدال می رسیدند تا شکست های همیشگی دیگران را جبران کنند.


مظاهری در پایان گفت: بهترین مسیر برای رسیدن بوکس ایران به موفقیت، اتحاد است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها