کد خبر: 231607
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

استمداد شهرداری تهران از بخش خصوصی برای کمک در تکمیل پروژه‌های شهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام تدوین سند سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی شهر، از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت و درخواست کرد تا به شهرداری جهت تکمیل پروژه‌ها کمک کنند.

استمداد شهرداری تهران از بخش خصوصی برای کمک در تکمیل پروژه‌های شهر
کد خبر: 231607
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز در مراسم افتتاح تونل آرش - بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه بارها اعلام کردیم که حجم اعتبارات موجود در حوزه فنی و عمرانی با تعداد پروژه‌های نیمه تمام مطابقت ندارد، گفت: لذا به تدوین شاخص‌ها پرداختیم و بعد از ارزیابی پروژه‌ها نسبت به اولویت بندی آنها اقدام شد.

وی با بیان اینکه بر اساس اولویت بندی پروژه‌ها، زمانبندی انجام شد و قول دادیم در هر فصل پروژه‌های عمرانی افتتاح کنیم، گفت: در فصل آینده شاهد تکمیل ادامه بزرگراه صیاد شیرازی، دور برگردان جنوب به جنوب یادگار امام و پل غیرهمسطح دوربرگردان بزرگراه ثامن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما محدودیت منابع مالی داریم و با این حال سند سرمایه گذاری در پروژه‌های عمرانی را تدوین کردیم، گفت: به عنوان معاون شهردار دست یاری به سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی دراز می‌کنم تا به ما کمک کند که پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

معزی افزود: زیر گذر شهید متوسلیان، ادامه بزرگراه آزادگان، شهید شوشتری، پل دسترسی دریاچه چیتگر به پارک و .... از جمله پروژه‌هایی هستند که آماده سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی هستیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین تاکید کرد: شهرداری و شورای شهر در این زمینه به بخش خصوصی کمک می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها