کیانوش عیاری در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

توجه به قشر جوان سینما باید از اولویت‌های برگزارکنندگان مراسم‌های سینمایی باشد

کیانوش عیاری گفت: «توجه به قشر جوان بخصوص بچه‌هایی که در حوزه سینما فعالیت می‌کنند موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. تشویق و جایزه دادن به کسانی که در ابتدای راه هستند باعث می‌شود تا گامهای بعدی را بهتر بردارند.»

توجه به قشر جوان سینما باید از اولویت‌های برگزارکنندگان مراسم‌های سینمایی باشد
کد خبر: 231683
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کیانوش عیاری، رئیس آکادمی جایزه سینماسینما معتقد است که توجه به قشر جوان سینما باید یکی از مهم‌ترین موضوعات روز سینمای ایران باید باشد. او داشتن آکادمی برای هنرمندان و سینماگران را نیز یکی از نیازهای مهم دانست.

کیانوش عیاری، رئیس آکادمی سینماسینما درباره برگزاری این مراسم به اعتمادآنلاین گفت: «قطعا برگزاری جشن‌های سینمایی و دور هم جمع شدن هنرمندان در کنار هم در هر حوزه‌ای مهم و تاثیرگذار است. شکل‌گیری مراسم‌های خصوصی سینمایی و انجام پروسه تولید و اجرای آن توسط خود هنرمندان موضوع مهمی است که باید در صدد انجام آن باشیم، کاری که آکادمی سینماسینما در حال انجام آن است و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.»

او ادامه داد: «توجه به قشر جوان بخصوص بچه‌هایی که در حوزه سینما فعالیت می‌کنند موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. تشویق و جایزه دادن به کسانی که در ابتدای راه هستند باعث می‌شود تا گام‌های بعدی را بهتر بردارند، اما بحث آکادمی و داشتن جایی که هنرمندان بتوانند درآن به‌راحتی رای بدهند و نظرشان در انتخاب‌ها درگیر باشد موضوعی است که سینمای ما به آن احتیاج زیادی داشت. این اتفاق در آکادمی سینماسینما در حال رخ دادن است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها