معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری

اصلاح‌طلبان پشت دولت را خالی نکرده‌اند

معاون زنان رئیس‌جمهوری درباره تاکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: انتظار اصلاح‌طلبان این است که دولت پاسخگوی مطالبات مردم باشد و راه‌حل‌هایی ارائه کند که مردم را از این وضعیت سخت و دشوار عبور دهد.

اصلاح‌طلبان پشت دولت را خالی نکرده‌اند
کد خبر: 231766
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۰۹:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح طلبان در وضعیت کنونی کشور پشت دولت را خالی کردند؟ به خبرآنلاین بیان کرد: شاید برخی جدا از تصمیمات تشکیلاتی عمل کردند اما فکر نمی کنم مجموعه اصلاح طلبان پشت دولت را خالی کرده باشند.

وی افزود: بالاخره در این شرایط سخت اصلاح طلبان دیدگاه ها و نظراتی داشتند ولی یقینا حامی کلان سیاست های دولت هستند و این را همواره گفتند، حتی احزاب اصلاح طلب به طور جداگانه اعلام کردند که حامی سیاست های کلان دولت هستند و بهترین گزینه را راهبردها و راهکارهای دولت آقای روحانی می دانند.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: انتظار اصلاح طلبان این است که دولت پاسخگوی مطالبات مردم باشد و راه حل هایی بدهد که مردم را از این وضعیت سخت و دشوار عبور دهد.

وی با بیان اینکه همه گروه های اصلاح طلب به واقعیت شرایط و تهدیدهای بیرونی وارده بر ایران توجه دارند، ادامه داد: آنها شرایط خطیر کشور را می دانند و آگاه هستند که دارد یک جنگ اقتصادی علیه ایران شکل می گیرد و طبعا در این شرایط دولت را نباید تنها بگذارند.

ابتکار درباره قرار گرفتن اصلاح طلبان و پایداری ها روی یک ریل اظهار کرد: اصلا این طور نیست، ممکن است در یک مقاطعی و برخی افراد خاص این اتفاق افتاده باشد.

این فعال اصلاح طلب در ادامه گفت: اصلاح طلبان متوجه شرایط داخل و خارج کشور هستند و می دانند که متأسفانه گروهی به هر قیمت دارند برای به زمین زدن دولت تلاش می کنند. اصلاح طلبان با آن گروه نیستند و همراهی ندارند. نقد اصلاح طلبان مشفقانه است و می خواهند شرایط درست شود و این سیگنال به مردم داده شود که به فکر مردم و مشکلات کشور هستند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها