کد خبر: 231788
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۰:۰۳:۰۰
| |

سرمربی موقت آرژانتین:

شماره 10 آرژانتین متعلق به مسی است

سرمربی موقت آرژانتین اعلام کرد پیراهن شماره "10" آلبی سلسته تنها به ستاره بارسلونا تعلق دارد.

شماره 10 آرژانتین متعلق به مسی است
کد خبر: 231788
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بامداد فردا (چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف کلمبیا می‌رود. لیونل اسکالونی در نشست خبری پیش از بازی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مهم‌ترین آن مربوط به لیونل مسی بود.

سرمربی موقت آلبی سلسته درباره ستاره آرژانتینی گفت‌: بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند و در این دو بازی دوستانه نیز تیم‌ ‌ملی را همراهی می‌کنند شماره‌هایشان حفظ خواهد شد. شماره "10" مسی نیز تا زمانی که او در تیم‌ ‌ملی بازی کند به بازیکن دیگری تعلق نخواهد گرفت. من در رابطه با شماره‌های بازیکنان تصمیم گرفته‌ام و قرار نیست بازیکنی شماره "10" تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را بر تن کند. این شماره مختص مسی است.

اسکالونی در مورد نبود مسی در بازی‌های دوستانه ‌اظهار کرد: زمانی که بهترین بازیکن جهان در میدان حضور ندارد یک تیم شکست می‌خورد و در آن شکی وجود ندارد. هدفمان این است تیمی را سازماندهی کنیم که مسی بتواند در آن احساس راحتی کند. در این شرایط تیمی را آماده می‌کنیم که بازیکنانش کاملا درک کنند با پیراهن چه تیمی به میدان می‌روند.

سرمربی آرژانتینی در مورد ترکیب تیمش در دیدار برابر کلمبیا گفت‌: هنوز ابهام دارم. دوست دارم این تغییرات به خاطر نمایش ضعیف یا بد برای یک بازیکن نباشد. در رابطه با جیانی سیمئونه خیلی خوشحالم اما در رابطه با مائورو ایکاردی همه ما به گل‌هایش نیاز داریم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم. در این شرایط می‌خواهیم بازیکنان مناسب را در ترکیب تیم قرار دهیم.

او در ادامه‌ افزود: باید برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان با بالاترین تمرکز کامل به میدان برویم. این یک اتفاق خوب برای بازیکنان جوانمان است که برابر چنین تیمی به میدان می‌روند. ما هدف داریم، فوتبال بازی می‌کنیم. قرار نیست تنها ضد حمله را اساس کار خود قرار دهیم. این موضوع تنها بخشی از بازی‌هاست.

اسکالونی در مورد آینده خود گفت‌: من اکنون در آمریکا به همراه تیم‌ ‌ملی بزرگسالان حضور دارم. هفته‌ بعد با تیم زیر 20 سال تمرین خواهم کرد و 20 روز بعد باید با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان به عربستان سفر کنیم تا برابر برزیل و مصر به میدان برویم. در حال‌ حاضر به دیدار برابر برزیل فکر نمی‌کنم چون فردا باید به مصاف کلمبیا برویم. آنها از بازیکنان خوبی برخوردار هستند اما این جای نگرانی ندارد و تنها باید حریف را آنالیز کنیم. با گذشت زمان به برزیل هم فکر می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها