سردار علی فدوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه

مسئولان برای گذر از شرایط کنونی به تجربه‌های «دفاع مقدس» رجوع کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی فعلی گفت: مسئولان کشور برای گذر از مشکلات و شرایط کنونی جامعه باید به تجربه‌های «دفاع مقدس» رجوع کنند.

مسئولان برای گذر از شرایط کنونی به تجربه‌های «دفاع مقدس» رجوع کنند
کد خبر: 231804
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر امروز عملکرد و تلاش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پس از گذشت سال‌ها همچنان در حال ثمر دادن است و ثمرات آن را در سوریه، عراق و یمن می‌بینیم، نشان از اخلاص رزمندگان و پیشکسوتان در عمل به دستورات الهی بوده که در قالب شرع مقدس ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه و نسخه شفابخشی که خداوند متعال برای بشریت پیچیده، قطعی است و هیچ شک و تردیدی در آن نیست. خداوند متعال به واسطه پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) دین اسلام را تکمیل کرده و به جامعه بشریت ارائه فرموده است. ما از این دین الهی مطلع هستیم و هرگاه دستورات الهی را به عنوان یک فرمول مهم در موضوعات مختلف به کار بسته‌ایم، از آن نتیجه گرفته‌ایم.

فدوی بیان کرد: مشکل فعلی جامعه و مردم ما در برخورد با مسائل مختلفی که امروز با آن مواجه هستیم، این است که افراد مسئول در جامعه ما دستورات و فرامین الهی که در قرآن و روایات آمده است، عمل نمی‌کنند و فکر می‌کنند که اگر به سخنان دیگر افرادی که هیچ نصیبی از حق و حقیقت نداشته‌اند عمل کنند، موفق خواهند شد؛ در صورتی که اینگونه نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: در مواردی که قرآن به صراحت اعلام فرموده است که اگر فلان کار را انجام دهید به معنای جنگ با خداوند است، گاهاً و متاسفانه دیده شده است که براساس سیستم‌هایی که هنوز در کشور ما جاری و ساری است و هیچ ارتباط ماهوی هم با انقلاب، دین و آرمان‌های ما ندارد، آن کار‌ها انجام می‌شود و نتیجه‌اش هم همین می‌شود که امروز در جامعه شاهد برخی مشکلات و نابسامانی‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: تمامی رزمندگان دوران دفاع مقدس ثابت کردند که اگر به نسخه‌ها و فرمول‌هایی که خداوند برای نجات بشریت و برای گذر از بن بست‌ها ارائه کرده است، عمل کنیم، موفق خواهیم شد.

فدوی ادامه داد: برخی از مسئولان که پست‌هایی را در جامعه اسلامی به دست گرفته‌اند و باید در این پست‌ها براساس دستورات الهی و ارزش‌های دینی و انقلابی گام بردارند، متاسفانه آنگونه عمل نمی‌کنند و گرفتاری‌هایی را برای مردم به وجود آورده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان کشور برای گذر از مشکلات و شرایط کنونی جامعه باید به تجربه‌ها و درس‌های «دفاع مقدس» رجوع کنند، گفت: باید توجه داشت که وقتی در کار‌های سخت، براساس گزاره‌های دینی می‌توانیم به نتیجه برسیم و نصرت الهی به مددمان بیاید و موفق شویم، پس در کار‌های کوچک تر هم باید بر اساس گزاره‌های دینی عمل کنیم تا موفق شویم؛ اما مشکل اینجاست که آن افرادی که باید به دستورات دینی عمل کنند، این کار را نمی‌کنند و به سراغ دیگر فرمول‌ها می‌روند. نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی موظفند تا براساس قانون اساسی و مبانی انقلاب که برگرفته از دین و شرع مقدس اسلام است، عمل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها