کد خبر: 231838
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

رئیس فراکسیون ولایی مجلس ادعا کرد:

شرکای انتخاباتی روحانی اجازه ترمیم کابینه را نمی‌دهند/ دولت روحانی می‌خواهد هم خودش باشد و هم نمی‌تواند خودش باشد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: شرکای انتخاباتی رئیس جمهور اجازه ترمیم کابینه را نمی‌دهند، زیرا عموها و بابابزرگ‌های دولت در اطراف روحانی فراوان هستند و سهم دارند.

شرکای انتخاباتی روحانی اجازه ترمیم کابینه را نمی‌دهند/ دولت روحانی می‌خواهد هم خودش باشد و هم نمی‌تواند خودش باشد
کد خبر: 231838
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس،مدعی شد که شرکای انتخاباتی حسن روحانی اجازه ترمیم کابینه و تحرک آن را نمی‌دهند. به اعتقاد حاجی‌بابایی، مجلس، قربانی برجام و رفتار دولت شده و این روزها هم دارد قربانی وضعیت اقتصادی کشور می‌شود.

در ادامه بخشی از گفت وگو با حمیدرضا حاجی بابایی را می خوانید:

  • من فکر می‌کنم دولت نمی‌داند با خودش چند چند است. دولت گرفتاری‌های خودش را دارد. دوست ندارم حرف‌های من رنگ و بوی سیاسی داشته باشد یا بی‌انصافی باشد، اما احساس می‌کنم دولت می‌خواهد برخی از وزرا را نداشته باشد.
  • (ولی می‌خواهد هزینه این را بر گردن مجلس بیندازد.)بله، دقیقا. می‌خواهد هزینه را پرداخت نکند. مثلاً می‌گوید فلان وزارت‌خانه را دو وزارت‌خانه کنیم؛ چرا؟ چون این وزیر را نمی‌خواهد. خب اگر وزیری را نمی‌خواهید بردارید، ولی شرکای انتخاباتی اجازه نمی‌دهند! بالاخره عموها و عموبزرگ‌ها و بابابزرگ‌های دولت در اطراف رئیس‌جمهور فراوان هستند که هر کدام در انتخابات زحمت کشیده‌اند و سهم دارند.
  • من نمی‌خواهم بگویم این لزوما خوب یا بد است؛ کار مملکت جلو برود، همین هم خوب است. خروجی برای مملکت مهم است، اما دولت نمی‌تواند. حس می‌کنم در دولت جزیره‌های گوناگونی وجود دارد که اینها هیچ همگونی با هم ندارند.
  • دولت آقای روحانی می‌خواهد هم خودش باشد و هم نمی‌تواند خودش باشد! به هر دلیلی این اتفاق نمی‌افتد. یکسری ژنرال وجود دارد که اینها به راحتی نه می‌خواهند در دولت باشند و نه دولت می‌خواهد آنها باشند. اما دولت نمی‌خواهد هزینه بدهد و اینها را بردارد. ژنرال نفت، ژنرال راه، ژنرال کشاورزی، ژنرال صنعت، ژنرال اقتصاد کلان و غیره ژنرال‌هایی هستند که هرکدام زحمت کشیده‌اند و هر کدام هم ایده و تفکری دارند، اما هر کدام خودشان را یک شخصیتی می‌دانند، هرکدام خودشان را یک «حسن روحانی» می‌دانند.از سوی دیگر، در داخل دولت کسانی می‌خواهند بر اینها حکومت کنند که آنها نمی‌پذیرند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها