کد خبر: 231924
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

محمد محمودی شاه‌نشین عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

اعضای شورای شهر بابل می‌توانند درخواست اعاده حیثیت کنند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره رسیدگی به پرونده شورای شهر بابل گفت: مسئله در حال بررسی است و ما منتظر گزارشات هستیم.

اعضای شورای شهر بابل می‌توانند درخواست اعاده حیثیت کنند
کد خبر: 231924
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد محمودی شاه‌نشین، درباره پیگیری پرونده برخی از اعضای شورای شهر بابل در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تاکنون گزارش کامل این پرونده به دست ما نرسیده است و دوستان در حال بررسی هستند .

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وقتی هنوز جرمی ثابت نشده است چرا نام افراد اعلام شده، نحوه برخورد با افرادی که به این جریانات دامن می‌زنند چیست، عنوان کرد: بخشی از این رفتارها غیرقانونی است و افراد می‌توانند درخواست اعاده حیثیت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی نه به کمیسیون رسیده است و نه شورای حل اختلاف؛ دوستان در ماموریت هستند که موضوع را رسیدگی کنند و باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی گزارشات خود را ارائه دهند.

محمودی شاه‌نشین درباره برخورد با افراد خاطی در صورت اثبات جرم، گفت: هشتاد و یک قانون برای شوراها تعیین شده است که بخشی از آن به شاکی خصوصی و قوه قضائیه باز می‌گردد و بخشی دیگر به خود شوراها که ممکن است افراد به مدت محدود و یا برای تمامی ادوار از عضویت در شورای شهر محروم شوند.

وی درباره این که گفته می‌شود این جریان برنامه‌ریزی شده و برای ایجاد تنش در شورای شهر بابل بوده است، عنوان کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم که این موضوع تا چه حد صحت دارد ما نمی‌توانیم بر اساس عکس و ویدئویی که منتشر می‌شود، تصمیم بگیریم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها