وینگر‌های تیم ملی گل‌زن‌تر از مهاجمان

مهدی ترابی وینگر تیم ملی در بازی برابر ازبکستان تک گل ایران را به ثمر رساند.

وینگر‌های تیم ملی گل‌زن‌تر از مهاجمان
کد خبر: 231953
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در شبی که پرسپولیس پس از مدت‌ها حتی یک نماینده هم در فهرست نفرات تیم ملی نداشت، مهدی ترابی یکی از خریدهای پرسپولیس، گل پیروزی بخش تیم ملی را به ثمر رساند. لیست تیم ملی که از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد یکی از نکاتی که انتقاد اهالی فوتبال را در پی داشت، حضور تنها یک نماینده از باشگاه پرسپولیس بود و برخی کارشناسان فوتبال معتقد بودند که کی‌روش می‌توانست بازیکنانی نظیر علیپور، سیدجلال، نواللهی یا کامیابی‌نیا را به تیم ملی دعوت کند، اما کی‌روش هم در پاسخ به آنها جواب هوشمندانه‌ای داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پاسخ به انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبالی در خصوص عدم حضور پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که اگرچه حضور مستقیم از تیم پرسپولیس در تیم ملی تنها به علیرضا بیرانوند محدود شده است، ولی این تیم همچنان نماینده‌های خود را در تیم ملی حفظ کرده است و بازیکنانی نظیر محرمی، امیری یا مهدی ترابی بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی به شمار می‌روند.

در مقابل ازبکستان کی‌روش ترجیح داد تا حتی از تنها پرسپولیسی تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند هم استفاده نکند و از امیر عابدزاده در چارچوب دروازه بهره برد که البته او هم سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد.

اما نکته جالب توجه این مسابقه این بود که تنها گل مسابقه توسط ترابی و دقایقی پس از ورود به زمین در نیمه دوم در شرایطی به ثمر رسید که این بازیکن در نیم‌فصل دوم از سایپا جدا می‌شود و شاگرد برانکو خواهد شد تا به رغم این که پس از مدت‌ها تیم ملی بدون حضور حتی یک پرسپولیسی به میدان رفته بود، با گل بازیکنی برنده شود که صحبت‌های کی‌روش در مورد او صدق می‌کند و می‌توان او را پرسپولیسی نامید.

البته این اولین بار نبود که ترابی در تیم ملی به ازبکستان گل می‌زد؛ این بازیکن تکنیکی و سرعتی که می‌تواند در نیم‌فصل دوم مشکلات زیادی را در بخش هجومی پرسپولیس حل کند و در جام ملت‌های آسیا هم به کمک کی‌روش بیاید، در اولین دیدار ملی خود که پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در مقابل ازبکستان برگزار شد، اولین گل ملی خود را ثبت کرده بود تا با گل‌زنی در دیدار امشب، ازبک‌ها به حریف دلخواه او بدل شوند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها