اسپانیا با 6 گل نایب قهرمان جهان را شکست داد

 تیم فوتبال اسپانیا در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه پرگل 6-0 کرواسی را شکست داد. اسپانیا که در جام جهانی با شوک اخراج سرمربی مواجه بود حالا دوباره توفانی شده در اروپا!  

اسپانیا با 6 گل نایب قهرمان جهان را شکست داد
کد خبر: 231956
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ۰۷:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| دو ماه بعد از جام جهانی 2018 روسیه نایب قهرمان بازی ها در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل اسپانیایی قرار گرفت که در دور اول حذفی از دور بازی ها کنار رفته بود.

با این حال ماتادورها که کار خودشان را با لوییز انریکه شروع کردند، تیم دالیچ را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبیدند تا حالا لاروخا در جدول گروه 6 امتیازی و کرواسی با یک بازی کمتر بدون امتیاز باشد.

گل های اسپانیا در این بازی را سائول، آسنسیو، کالینیچ(گل به خودی)، رودریگو، راموس و ایسکو به ثمر رساندند. اسپانیا پیش از جام جهانی هم 15 ماه رویایی را با لوپتگی گذرانده و در اوج به جام جهانی صعود کرده بود اما رئیس فدراسیون این کشور به خاطر اعلام خبر پیوستن لوپتگی به رئال قبل از جام جهانی این مربی را اخراج و به جایش هیه رو را روی نیمکت گذاشت تا تیم مدعی به تیمی بی خطربدل شود! حالا اسپانیایی ها احتمالا افسوس آن اتفاق را می خورند و باقی تیم های رقیب شکر می کنند مربی اسپانیا هیه رو بوده است!

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها