حمید درخشان:

برانکو و کی‌روش برای تسویه حساب‌ شخصی پول نمی‌گیرند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برانکو و کی‌روش برای موفقیت فوتبال کشورمان پول دریافت می‌کنند و نباید به دنبال تسویه حساب‌های شخصی باشند.

برانکو و کی‌روش برای تسویه حساب‌ شخصی پول نمی‌گیرند
کد خبر: 232098
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدال کارلوس کی روش وبرانکو ایووانکویچ، سرمربی‌های حال حاضر و سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بین این 2 مربی جنگی وجود ندارد و تنها اختلاف سلیقه‌ای در میان آن‌ها به وجود آمده است. در ابتدا باید تیم ملی کشورمان را در نظر بگیریم و کی روش نباید تفکری درباره تسویه حساب با بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و برانکو داشته باشد. هر 2 سرمربی برای پیشرفت فوتبال ایران پول دریافت می‌کنند و نباید دنبال تسویه حساب‌های شخصی باشند.

درخشان ادامه داد: کوته فکری است اگر به دلیل این اختلاف سلیقه تیم ملی کشورمان به خطر بیافتد و بازیکنان مستعد و توانا، در تیم ملی حضور نداشته باشند.، به نظر اشتباه از سوی کی روش است و برانکو چیز خاصی به او نگفته است. برانکو به دنبال منافع تیمش است.

بازیکنان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما شاهد این هستیم هر بازیکنی که از پرسپولیس جدا می‌شود به سرعت به تیم ملی دعوت می‌شود.کی روش باید به دنبال اصلاح خودش باشد. برانکو نیز بنا به سلیقه اش دیگر رضاییان را به پرسپولیس دعوت نکرد و از سویی به دنبال از بین بردن اختلاف نظر و کمک به تیم ملی ایران است.

درخشان درباره با 2 دیدار آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس دیدار سختی را برابر نساجی مازندران دارد. تیم‌هایی که برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند به شدت به دنبال کسب امتیاز هستند و با 2 برابر توان خود به مصاف این تیم می روند. پرسپولیس یک فینال ندارد و تمام بازی‌های آنها با فینال برابری می‌کند.

درخشان در پایان افزود:تیم فوتبال پرسپولیس برابر الدحیل قطر نیز دشواری فراوانی خواهد داشت. پرسپولیس برابر الدحیل بازی مرگ و زندگی را برگزار خواهد کرد و باید با تلاش بیشتر این تیم قطری را شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها