واکنش شهرزاد مظفر به عقد قراردادش با تیم ملی کویت

خبر کوتاه و خیلی غیر منتظره بود. شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که به همراه این تیم طلای جام ملت های آسیا را بر گردن آویخت سرمربی تیم ملی فوتسال کویت شد. به مدت دو سال.

واکنش شهرزاد مظفر به عقد قراردادش با تیم ملی کویت
کد خبر: 232263
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| این بهانه ی خوبی شد برای مصاحبه با سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که به نظر می رسد در فوتسال اولین مربی خانم ایرانی باشد که هدایت یک تیم خارجی را برعهده گرفته است.


به عنوان اولین سوال، می گویند شما مدیر فنی تیم های ملی فوتسال بانوان کویت شده اید نه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان این کشور؟


هر دو سمت برعهده من است. مدیر فنی تیم های ملی فوتسال بانوان کویت و سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت.


خب چه شد به یکباره از سر از کویت در آوردید؟

همه چیز خیلی سریع و تند و البته راحت پیش رفت.


عقد قرارداد 2 ساله با شما نشان می دهد فدراسیون فوتبال کویت به مربی ایرانی که برگزیده اعتماد کامل دارد!

واقعیت این است که فدراسیون فوتبال کویت پیشنهاد قرارداد 4 ساله به من داد اما پیشنهاد دادم که این قرارداد دو ساله بسته شود. قرارداد ما به گونه ای تنظیم شده که در صورت رضایت طرفین به مدت دو سال دیگر تمدید می شود. کویتی‌ها با حسن نیت با من برخورد کردند. همان طور که اشاره کردم همه چیز خیلی سریع پیش رفت.


با تیم ملی ایران قرارداد نداشتید؟

نه قرارداد من تا پایان اردیبهشت ماه بود. خوشحالم در شرایطی از تیم ملی جدا شدم که یک عنوان سومی و دومی در بازی های داخل سالن به همراه تیم ملی به دست آوردم و در جام ملت ها هم قهرمان شدیم.


کار در کویت قطعا برای شما سخت خواهد بود. این را به خاطر پتانسیل فوتسال کویت آنهم در بخش بانوان می گویم.

خب دغدغه های کاری من نسبت به ایران در اینجا متفاوت است. در ایران همه دغدغه ام قهرمانی بود. اما در کویت این چنین نیست. خب همان طور که می دانید کویتی ها دو سه سالی در حالت تعیلق بودند. حالا در تلاش هستند با استخدام مربیان در بخش های مختلف این عقب ماندگی را جبران کنند. کار سختی را پیش رو دارم و اینجا باید از صفر شروع کنم. در حال تدوین برنامه هایم برای فوتسال این کشور هستم. در سایه تشکیل تیم ملی فوتسال بانوان باید برای استعداد یابی و هم چنین راه اندازی لیگ و از همه مهمتر تشکیل دیگر تیم های ملی برنامه ریزی کنم. اما نگاهی که در اینجا وجود دارد یک نگاه خوب است. هم چنین امکانات مهیا است و تنها باید سخت کار کنیم و جلو برویم.


با توجه به اینکه شما کارنامه خوبی در تیم ملی فوتسال داشتی انتظار از فدراسیون فوتبال این بود که قرارداد شما را تمدید کند!

قراردادم با تیم ملی تا پایان اردیبشهت ماه بود. بعد از قهرمانی در جام ملت ها بچه ها یکی دو ماهی استراحت کردند و بعد از آن هم لیگ شروع شد. در ادامه چیزی به روی کاغد نیامد.


دوری از تیم قهرمان یعنی تیم ملی ایران برای شما سخت نیست؟

چرا خیلی سخت است. همیشه وقتی سودای مربیگری در خارج از کشور به ذهنم می آمد با خودم می گفتم باید در کشورهای حوزه خلیج فارس کار بکنم تا به ایران نزدیک باشم. در نهایت هم اگر قرار به حضور در کویت نبود فکر می کنم تا پایان سال این اتفاق رخ می داد. من پیشنهاداتی از سایر کشورها هم داشتم اما در این برهه از زمان همه چیز در مورد تیم ملی کویت خیلی سریع پیش رفت. با این حال و با صدای بلند می گویم من به ایران و تیم ملی ایران تعلق دارم.


با تیم ملی ایران بازی داشته باشی که روی نیمکت کویت می نشینی؟

خب قرارداد دارم و اینجا بحث بازی های ملی است و باید این کار را انجام دهم. اما خیالم راحت است که تیم ملی ایران بازی را می برد و نیازی به حرص خوردن نیست.


از کی کار را در کویت استارت می زنی؟

از یکشنبه کار را شروع می کنیم. همزمان با حضور من مربیان خارجی دیگری هم برای تیم های ملی این کشور وارد کویت شده اند و همان طور که اشاره کردیم کویتی ها می خواهند عقب ماندگی دو سه سال اخیر را جبران کنند و به سرعت پیشروی کنند.


و حرف آخر...

برای تیم ملی فوتسال بانوان ایران در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها