کد خبر: 232314
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۱۷:۲۶:۰۰
| |

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر به اعتمادآنلاین خبر داد:

استقرار نیروهای امدادی در جاده‌های پرخطر/ مصدومیت 20 نفر در تصادفات جاده‌ای

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از مصدومیت و جراحت 20 نفر در تصادفات 48 ساعت گذشته خبر داد.

استقرار نیروهای امدادی در جاده‌های پرخطر/ مصدومیت 20 نفر در تصادفات جاده‌ای
کد خبر: 232314
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ ۱۷:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی با اشاره عملیات‌های امدادی سازمان امداد و نجات هلال احمر در جاده‌های کشور، گفت: مانند هفته‌های گذشته نیروهای امدادی هلال احمر در جاده‌های برون شهری کشور به ویژه در مناطق پرخطر برای امدادرسانی به هموطنان مستقر هستند و امیدواریم که شهروندان گرامی با رعایت نکات ایمنی و توجه به تابلوهای راهنمایی و البته تجهیز وسایل نقلیه امکان بروز حوادث و خسارت‌های جانی و مالی را به خودشان و دیگر شهروندان را کاهش بدهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با تاکید بر این نکته که توجه به مسائل ایمنی و رعایت فرهنگ تردد و ترافیک تاثیر به سزایی در آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای دارد، به اعتمادآنلاین توضیح داد : متاسفانه روز گذشته به دلیل عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و عدم رعایت سرعت مطمئنه در استان اصفهان و محور مواصلاتی میمه_دلیجان یک دستگاه خودروی پیکان واژگون شد که این حادثه با مصدومیت هر 4 سرنشین خودرو همراه بود و امدادگران به دلیل شدت جراحات وارد شده ایشان را به بیمارستان منتقل کردند.

وی در ادامه به حادثه جاده‌ای در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: متاسفانه عدم توجه به تابلوهای راهنمایی در محور مواصلاتی جاده قدیم میانه _ تبریز نیز باعث تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه تریلی شد. در این حادثه 7 نفر دچار مصدومیت شدند که 5 نفر برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فتحی همچنین از برخورد 2 دستگاه پراید در محور کلاله_ گلیداغ در استان گلستان خبر داد و افزود: در این حادثه نیز 9 نفر از سرنشینان خودروها دچار جراحت شدند که به دلیل شدت مصدومیت و جراحات تمامی این مصدومان با همکاری اورژانس و امدادگران هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها