ترامپ دیدار «کری» با وزیر خارجه ایران را غیرقانونی توصیف کرد

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توییتری به دیدارهایی که وزیر خارجه اسبق آمریکا با وزیر خارجه ایران داشته است واکنش نشان داد و آنها را غیرقانونی توصیف کرد.

ترامپ دیدار «کری» با وزیر خارجه ایران را غیرقانونی توصیف کرد
کد خبر: 232371
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۰:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توییتری دیدارهایی که جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا طی 2 سال گذشته با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران داشته است را غیرقانونی عنوان کرد.

ترامپ در این باره مدعی شد جان کری با دولت متخاصم ایران جلساتی غیرقانونی داشته که تنها دستاورد آن تضعیف عملکرد عالی ما و آسیب‌ رساندن به مردم آمریکا است. او (کری) به آنها (ایرانی‌ها) گفت منتظر پایان کار دولت ترامپ باشید! آیا او در قانون ثبت عوامل خارجی ثبت‌نام کرده است؟ این بد است!

به گزارش مهر، کری در تازه‌ترین مصاحبه رادیویی خود گفت در دوران ریاست جمهوری ترامپ 3 یا 4 بار در کنفرانس‌ها و نشست‌های مختلف با محمد جواد ظریف دیدار داشته است.

وی در بخشی از این مصاحبه گفت: دولت آمریکا بدون ملاحظه تصمیم گرفته که استراتژی تغییر حکومت در ایران را دنبال کند، اقتصاد ایران را در هم بشکند و ایران را هرچه بیشتر منزوی کند. این نگرش شرایط را برای مذاکره با هر رهبر ایرانی‌ بسیار سخت و حتی غیر ممکن می‌کند زیرا آنها حاضر نیستند با سرسپردگی وارد مذاکره شوند. این اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها