رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرد؛

روند مطلوب تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی/آمریکا بیشتر در پی جنگ روانی است

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به روند مطلوب تامین ارز برای واردات کالا تصریح کرد دولت آمریکا بیشتر اقداماتی که می خواست و می توانست در 4 نوامبر انجام دهد را تاکنون انجام داده و از حالا به بعد بیشتر در پی جنگ روانی است.

روند مطلوب تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی/آمریکا بیشتر در پی جنگ روانی است
کد خبر: 232397
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی طی مطلبی با عنوان گزارش کوتاهی از اقدامات بانک مرکزی در تامین ارز کالاهای مورد نیاز مردم نوشت: دولت و بانک مرکزی با تشدید تحریم های دولت آمریکا و در چارچوباقتصاد مقاومتی ضمن شتاب بخشیدن به تقویت و تحکیم ذخایر ارزی کشور، واردات غیرضرور را کنترل و صادرات را شتاب بخشیده و تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی و ضروری و نیز مواد اولیه و سایر کالاهای مورد نیاز مردم را با تدبیر و اولویت بندی به نحو مطلوبی انجام می دهند.

فقط ظرف یک ماه گذشته حدود 1.8 میلیارد یورو برای واردات کالاهای اساسی و ضروری شامل روغن، گوشت برنج، کنجاله، تجهیزات پزشکی، دارو و ... و 1.4 میلیارد یورو از طریق سامانه نیما برای واردات مواد اولیه و کالاهای سرمایه ای و مصرفی مورد نیاز مردم تامین شده است.

این برنامه با جدیت دنبال می شود و مردم عزیز مطمئن باشند تلاش های لازم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری آنها انجام خواهد شد. دولت آمریکا بیشتر اقداماتی که می خواست و می توانست در 4 نوامبر انجام دهد را تاکنون انجام داده و از حالا به بعد بیشتر در پی جنگ روانی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها