کد خبر: 232540
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

«ویرگول» با نغمه ثمینی به صحنه می رود/ آدم‌ها در روابط بینافرهنگی

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» اعلام کرد که این گروه در زمستان سال جاری 2 نمایشنامه از نغمه ثمینی را به صحنه خواهد برد.

«ویرگول» با نغمه ثمینی به صحنه می رود/ آدم‌ها در روابط بینافرهنگی
کد خبر: 232540
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| آروند دشت آرای سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» درباره فعالیت های خود و این گروه در زمینه تولید و اجرای تئاتر در سال جاری گفت: در تدارک به صحنه بردن 2 اثر نمایشی به صورت همزمان در زمستان سال جاری در تئاتر مستقل تهران هستیم که هنوز نام قطعی و مشخصی برای این 2 اثر انتخاب نشده است.

وی درباره نویسنده این آثار و موضوع آنها توضیح داد: نویسنده هر 2 اثر خانم نغمه ثمینی است. هنوز نمی توانم درباره موضوع یکی از این آثار توضیحی بدهم ولی این را می توانم بگویم که یکی از آثار در ادامه فعالیت های بینافرهنگی گروه «ویرگول» خواهد بود.

دشت آرای ادامه داد: پیش از این ما اثری بینافرهنگی به نام «آدیشن» را به صحنه بردیم که یکی از 2 اثر جدید در ادامه این تجربه خواهد بود. موضوع این اثر بینافرهنگی نیز به ارتباط بین آدم ها می پردازد.

سرپرست گروه هنرهای اجرایی «ویرگول» با اشاره به آغاز تمرین های 2 اثر نمایشی مدنظر از نیمه دوم مهرماه سال جاری، تاکید کرد: امیدوارم با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی در کشور، شرایط برای تولید و اجرای اثر بینافرهنگی مورد نظر فراهم شود.

وی در پایان درباره گروه بازیگران مورد نظر برای حضور در 2 نمایش جدید گروه «ویرگول» گفت: تعدادی از بازیگران از اعضای گروه هستند و به احتمال زیاد از چند بازیگر دیگر و خارج از گروه نیز برای حضور در 2 نمایش جدید استفاده خواهیم کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها