کد خبر: 232564
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۰:۳۴:۰۰
| |

سید علیرضا آوایی، وزیر دادگستری مطرح کرد

خط‌ قرمز در برخورد با مفاسد یعنی فداکردن یک ملت برای یک فرد

وزیر دادگستری با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد گفت: وجود خط قرمز در برخورد با مفاسد برای کشور، برای مردم و برای نظام جز ضرر نخواهد داشت.

خط‌ قرمز در برخورد با مفاسد یعنی فداکردن یک ملت برای یک فرد
کد خبر: 232564
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۰:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در پاسخ به این سؤال که آیا دولت در برخورد با فساد خط قرمز دارد؟ یعنی اگر از خود مسئولان و مدیران دولتی خلافی صورت گیرد، پیگیری لازم به عمل خواهد آمد؟ بیان کرد:‌ اولاً برخورد با این موارد و بحث مفاسد در قوه قضائیه اتفاق می‌افتد و یک بخشی هم که مربوط به سازمان تعزیرات می‌شود سازمان تعزیرات این کار را انجام می‌دهد.

وی تصریح‌کرد:‌ من برداشت خود را می‌گویم و آن اینکه داشتن خط قرمز در برخورد با مفاسد برای کشور، برای مردم و برای نظام جز ضرر نخواهد داشت.

وزیر دادگستری با طرح این سؤال که خط قرمز یعنی چه؟ افزود: خط قرمز یعنی اینکه مثلاً اگر ما در مجموعه ای کار می‌کنیم کسی از دوستان یا همکاران ما در بخش های مختلف حکومت، قوه مجریه قوه قضائیه و قوه مقننه حدود قانونی را شکست یا خیانتی کرد به او بگوییم چون تو با ما رفیقی یا همشهری هستیم و یا در این نظام یک خدمتی کرده‌ای اجالتاً شما استثنا هستید و من فکر می‌کنم این جزو بزرگترین خیانت‌هایی است که می‌تواند باشد و یعنی فداکردن یک کشور، یک ملت و یک اعتقاد برای یک فرد.

آوایی در پایان خاطرنشان کرد:‌ من تا الان که مشی‌ام این نبوده و هرجا بودم سعی کردم بیشتر به قانون فکر کنم تا این موارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها