کد خبر: 232567
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

وزیر آموزش و پرورش:

لازمه تقویت تعامل با نمایندگان مجلس، درک مسائل متقابل است

وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران کل آموزش وپرورش استان‌ها مطرح کرد: آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس موجب شادابی و امید وتزریق روح تازه‌ای در جامعه می‌شود.

لازمه تقویت تعامل با نمایندگان مجلس، درک مسائل متقابل است
کد خبر: 232567
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بطحایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر باشکوه برویم ، مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می‌کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهرماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در یک ساله اخیر دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد ، چالش‌های موجود در بخش نیروی انسانی در سال جدید رفع شده است و البته جشنواره‌ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تجلیل ونقایص را نیز بررسی کنیم. لذا با توجه به تصویب بودجه 98 در آینده نزدیک، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش را در بودجه 98 تقویت کنیم.

وی ادامه داد: لازمه تقویت وتوسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ک مسائل و مشکلات متقابل است، نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش نیز با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است. مدرسه محوری یکی از مهم‌ترین استراتژی های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاونان و مدیران کل برای بازگشایی مدارس، از وجود آمادگی های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها