پرسپولیس می‎تواند به نیمه نهایی آسیا صعود کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.

پرسپولیس می‎تواند به نیمه نهایی آسیا صعود کند
کد خبر: 232597
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا شاهرودی درباره دیدار پرسپولیس در مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: متاسفانه دست برانکو برای این بازی بسته است. محروم بودن از نقل و انتقالات حالا تاثیر خودش را روی تیم گذاشته و کار را به جایی رسانده که تیم با دستی بسته باید به مصاف تیم قدرتمندی چون الدحیل برود. البته من به برانکو و دانش فنی‌اش اعتقاد دارم اما فکر می‌کنم بازیکنان هم به خاطر شرایط تیم، این روزها نگرانند.

وی افزود: با نتیجه‌ای که در دوحه به دست آمد الان تیم امیدوار است و ما هم به صعود امیدواریم چرا که می‌دانیم پرسپولیس می‌تواند در حضور 100 هزار هوادار که یار دوازدهمش هستند حریف را تحت تاثیر قرار داده و نتیجه دلخواه را بگیرد. فکر نمی‌کنم بازیکنان الدحیل در جوی مثل ورزشگاه آزادی با حضور 100 هزار تماشاگر بازی کرده باشند.

شاهرودی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه تاکتیکی پیشنهاد می‌کنید تا برانکو و تیمش در بازی با الدحیل اتخاذ کنند و این که آیا دفاع در این بازی می‌تواند مفید باشد، گفت: بهترین تصمیم را در این زمینه برانکو می‌گیرد اما من اعتقاد دارم صرف دفاع کردن نمی‌تواند به تیم کمک کند چرا که اگر قرار باشد فقط دفاع کنیم قطعا دروازه‌مان باز می‌شود. بنابراین بهتر است تاکتیکی اتخاذ شود که علاوه بر دفاع منسجم و خوب روی دروازه حریف هم فشار بیاوریم. من بر این باورم که بازیکنان اگر تمرکزشان را حفظ کنند می‌توانند دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته و در مقابل گل بزنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از دیدار پرسپولیس در برابر الدحیل چیست؟ گفت: نمی‌شود عددی را به عنوان پیش بینی مطرح کرد اما من به این تیم واقعا امیدوارم و اعتقاد دارم پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. خیلی‌ها نتیجه بازی رفت پرسپولیس را با استقلال مقایسه می‌کنند اما باید قبول کنیم کار استقلال سخت‌تر و پرسپولیس راحت‌تر است به همین خاطر فکر می‌کنم پرسپولیس به دور بعد صعود می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها