مهدی ترابی:

امیدوارم مشکلی برای پرسپولیسی شدنم ایجاد نشود

مهدی ترابی گفت: قرارداد من با باشگاه پرسپولیس قانونی بود و امیدوارم مشکلی برای حضورم در این تیم ایجاد نشود.

امیدوارم مشکلی برای پرسپولیسی شدنم ایجاد نشود
کد خبر: 232624
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی ترابی درباره بازی هفته گذشته تیم ملی برابر ازبکستان که با گلزنی‌اش همراه شد، گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم و فکر می‌کنم هر کدام از بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند تا آمادگی خوبی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. ما نیاز به این داریم تا با تیم‌های قوی‌تری هم بازی کنیم و اردوهای تدراکاتی خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «‌آیا امیدوار هستی با درخشش در بازی‌های تیم ملی به ترکیب اصلی برسی؟»، خاطرنشان کرد: بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است. اینکه چقدر بازی کنم به تصمیم کی‌روش مربوط می‌شود و وظیفه من این است که خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنم. طبیعتاً تلاش می‌کنم که موقعیتم را در تیم ملی بهتر کنم و خوشحالم که در بازی دوستانه برابر ازبکستان هم گل زدم.

ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا با اشاره به چالش‌های اخیر میان کی‌روش و مسئولان فدراسیون در مورد اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی و احتمال جدایی این مربی خاطرنشان کرد: واقعاً حیف است کی‌روش را از دست بدهیم و اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم نیاز به اجرایی شد برنامه‌های کی‌روش داریم. او چیزی برای خودش نمی‌خواهد و برنامه‌هایش برای موفقیت تیم ملی است. امیدوارم برنامه‌های کی‌روش بدون مشکل خاصی اجرا شود و همراه با این مربی در جام ملت‌ها شرکت کنیم.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سایپا با اشاره به عملکردش در فصل جاری و اینکه در یک مقطع بحث اُفت کردن این بازیکن مطرح شد، عنوان کرد: آن اوایل به خاطر مسائلی که ایجاد شد، تا حدودی تمرکز من به‌هم ریخت، ولی شرایطم طوری نبود که اُفت کرده باشم. من همیشه در زمین مسابقه نهایت تلاشم را به خرج می‌دهم و احساسم این است که چون انتظارات از من زیاد است، این بحث مطرح شد که اُفت کرده‌ام، در صورتی که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد.

ترابی در خصوص اینکه قرار است کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به‌زودی حکم مربوط به او را اعلام کند، تصریح کرد: از همان ابتدا اعلام کردند که این پرونده محرمانه است و دیدید که من هم حرفی در این خصوص نزدم. حالا هم منتظرم رأی را اعلام کنند و امیدوارم اتفاقی رخ دهد که به خیر و صلاحم باشد.

وی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است، در پاسخ به این پرسش که «آیا نگران نیست حکمی صادر شود که حضورش در این تیم با مشکل مواجه شود؟»، گفت: من که نمی‌دانم چه حکمی صادر خواهد شد، ولی قراردادم با پرسپولیس قانونی بود و مشکلی هم برای این باشگاه ایجاد نخواهد شد. اگر هم قرار باشد مشکلی ایجاد شود برای من و تراکتورسازی خواهد بود.

این بازیکن ملی‌پوش خاطر نشان کرد: در گذشته مسائلی در مورد من مطرح شد که حقیقت نداشت هر چند که خودم هم یک جاهایی بی‌تجربگی کردم، ولی امیدوارم در نهایت همه چیز ختم به خیر شود و مشکلی برای پرسپولیسی شدنم ایجاد نشود.

ترابی در پایان تصریح کرد: من از بچگی آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و امیدوارم به این آرزویم برسم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها