کد خبر: 232632
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۴:۱۸:۰۰
| |

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اولویت مهم وزارت کار

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حفظ و نگهداری اشتغال موجود می‌تواند بسیار کارساز باشد، گفت: در کنار ایجاد اشتغال جدید، حفظ بنگاه‌های فعلی اقتصادی از برنامه‌های ما در وزارت کار است.

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، اولویت مهم وزارت کار
کد خبر: 232632
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۴:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مبادله تفاهمنامه برنامه‌های اشتغال زایی وزارت کار و معاونت علمی و فناوری با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی از مهمترین مسائلی است که در دولت پیگیری می‌شود، گفت: از پاییز 93 تا زمستان 96 حدود 3 میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شدند و در این مدت 2 میلیون و 100 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و این 70 درصد جمعیت فعال کشور را شامل می‌شود.

وی افزود: برای سال 97 ایجاد 900 هزار فرصت شغلی در دستور کار ماست که اعتبارات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده و بیش از 33 هزار طرح تصویب شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هدفگذاری ما در وزارت کار این است که زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم 338 هزار شغلی را که در قالب تفاهمنامه امروز تعهد کرده‌ایم، محقق سازیم.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری اشتغال موجود می‌تواند بسیار کارساز باشد، اظهار داشت: در کنار ایجاد اشتغال جدید، حفظ بنگاه‌های فعلی اقتصادی از برنامه های ما در وزارت کار است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها