حواشی جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به روایت تصویر

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، روسای قوه مجریه و قضاییه همچنان غایب/ دردسرهای احمدی‌نژاد برای مقامات

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز درحالی برگزار شد که در کنار غیبت رییس مجمع، روسای دو قوه و تاخیر علی لاریجانی، آیت‌الله مجتهد شبستری هم نارضایتی‌اش را از نشستن در کنار محمود احمدی‌نژاد، علنی کرد.

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، روسای قوه مجریه و قضاییه همچنان غایب/ دردسرهای احمدی‌نژاد برای مقامات
کد خبر: 232636
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز بار دیگر به ریاست‌ محمدعلی موحدی کرمانی برگزار شد و آیت‌الله محمود هاشمی‌شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن روحانی رییس‌جمهوری و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس‌قوه‌قضاییه مانند چند جلسه گذشته بزرگترین غائبان جلسه بودند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، اما جلسه دیروز هم خالی از حاشیه نبود. جدای از غیبت طولانی‌مدت رییس مجمع که زیر ذره‌بین فعالان رسانه‌ای قرار دارد، معمولا موضوعاتی وجود دارد که توجه فعالان رسانه‌ای و عکاسان را جلب کند.

امروز هم معروف‌ترین عکس به محمود احمدی‌نژاد تعلق داشت؛ رئیس‌جمهور دوره‌های نهم و دهم که همچنان خود و اطرافیانش در تلاش هستند تا صدر رسانه‌ها و اخبار حضور داشته باشند. در جلسه امروز مجمع او در کنار آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نشسته بود اما گویا بی‌تمایلی برای مصاحبت با او در میان مقامات و شخصیت‌ها کم نیست، چراکه نحوه نشستن آیت‌الله شبستری از عدم رضایت از کنار او بودن داشت.

شبستری- احمدی‌نژاد

شبستری - احمدی‌نژاد

در فریم‌های عکسی که از جلسه مجمع منتشر شده به وضوح مشخص است که آیت‌الله شبستری که در صندلی کنار احمدی‌نژاد نشسته از او دوری می‌کند. حتی در یکی از عکس‌ها آیت‌الله شبستری کاملا صندلی خود را به سمت دیگر چرخانده و پشت به احمدی‌نژاد نشسته است.

شبستری - احمدی‌نژاد

شبستری- احمدی‌نژاد

از مباحث دیگری که مورد توجه عکاسان قرار گرفته زمان ورود علی لاریجانی رییس مجلس است. گویا او در میانه جلسه و با تاخیر و زمانی که دیگر اعضا روی صندلی‌های خود نشسته‌اند در جلسه حاضر شده و به همین دلیل مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

لاریجانی تاخیر در جلسه مجع تشخیص

لاریجانی تاخیر در جلسه مجع تشخیص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها