کد خبر: 232718
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۰۸:۲۴:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری

نمایندگان را در جریان ضرورت تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم قرار دادیم

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری درباره کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم گفت: در جریان بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم در ماه‌های گذشته با نمایندگان در این باره رایزنی شده و نمایندگان در جریان ضرورت‌های پیوستن به آن قرار گرفته‌اند.

نمایندگان را در جریان ضرورت تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم قرار دادیم
کد خبر: 232718
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۰۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری درخصوص رایزنی برای بررسی لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم در مجلس و پیوستن به آن بیان کرد: لایحه الحاق به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم از ضرورت‌های غیرقابل اجتناب کشور است که ما برای رفع بخشی از مشکلات بانکی به پیوستن به آن نیاز داریم.

وی با بیان اینکه همه مشکلات بانکی به تحریم‌ها ربطی ندارد، اظهار داشت: برای ساماندهی بانک‌ها و مراودات بانکی، شفاف‌سازی و ارتباط‌گیری با بانک‌های بزرگ به قوانینی از این جنس نیاز داریم. بررسی این لایحه با تصمیم مجلس دو ماه مسکوت ماند که زمان آن به پایان رسیده است و امیدواریم این لایحه در مجلس مورد توجه نمایندگان قرار بگیرد و رای بیاورد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور ادامه داد: شفاف‌سازی مناسبات بانکی و مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی قبل از دولت‌های یازدهم و دوازدهم هم به عنوان یک ضرورت مورد توجه بوده و اقدام در این باره ربطی به برجام ندارد.

امیری با اشاره به رایزنی و گفت‌وگو با نمایندگان برای رای به این لایحه تصریح کرد: در جریان بررسی این لایحه در ماه‌های گذشته با نمایندگان در این باره رایزنی شده و نمایندگان در جریان ضرورت‌های پیوستن به آن قرار گرفته‌اند. با این حال در صورتی که آنها در این باره سوالات و ابهاماتی داشته باشند، بنده، وزیر امور خارجه، رییس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی آماده توضیح دادن، رفع ابهام و شنیدن نظرات و دغدغه‌های نمایندگان هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها