کد خبر: 232746
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهوری:

اصلاح‌طلبان حمایت از دولت را ادامه می‌دهند

معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهوری در واکنش به اختلاف بین اصلاح‌طلبان و دولت گفت: اصلاح‌طلبان روند حمایت از دولت تدبیر و امید را ادامه خواهند داد.

اصلاح‌طلبان حمایت از دولت را ادامه می‌دهند
کد خبر: 232746
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهوری با اشاره به طرح شایعات درباره اختلاف اصلاح‌طلبان و دولت بیان کرد: اصلاح طلبان از همان ابتدا از دولت تدبیر و امید حمایت کرده اند و این روند را تداوم می بخشند.


وی در پاسخ به این پرسش که جریانی قصد ایجاد شکاف بین اصلاح طلبان و دولت را دارد، افزود: این جریان بهتر است بدنبال شکاف بین اصلاح طلبان و دولت نباشند و امید است این شکاف هم به وجود نیاید.


ابتکار گفت: در روند این حمایت، جریان اصلاحات یک جاهایی انتقاداتی داشته است که این انتقادات «مشوقانه» و «مصلحانه» بوده است.


به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین در شورای اداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرده بود که «شرایط کنونی تحریم ها و فشار اقتصادی و روانی علیه ایران یک شرایط خاص است و امروز بیش از هر زمانی، کارآمدی دولت و نظام به چالش کشیده شده است».


به گزارش ایرنا، بازدید از اورژانس اجتماعی، طرح کارآفرینی بانوان در قلعه چالشتر، نشست با فعالان اجتماعی، احزاب و کارآفرینان و شرکت در شورای اداری چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر یکروزه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به شهرکرد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها