کد خبر: 232820
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۱:۵۶:۰۰
| |

حسین ماهینی:

امیدوارم 100 هزار هوادار به آزادی بیایند

بازیکن پرسپولیس می‌گوید پتانسیل این تیم در بازی فردا، تماشاگران است.

امیدوارم 100 هزار هوادار به آزادی بیایند
کد خبر: 232820
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پرسپولیس فردا (دوشنبه) در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل می‌رود. حسین ماهینی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی مقابل الدحیل داریم. به رغم صحبت‌هایی که بعد از بازی قبل شد، نتیجه و بازی خوبی داشتیم. فکر می‌کنم شانس دو تیم برای بازی فردا 50-50 است. پتانسیل خوب ما در بازی فردا، تماشاگران هستند. امیدوارم مانند بازی‌های گذشته، 100 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی بیاید. 40 میلیون هوادار داریم که برای ما دعا می‌کنند.

بازیکن پرسپولیس افزود: هدف کلی پرسپولیس، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا، خوشحال کردن هوادارانمان است. همان طور که برانکو گفت، 60-50 درصد تیم ما باتوجه به مشکلاتی که داریم، با مصدومیت بازی می‌کنند. ما کمبود بازیکن داریم اما به خاطر باشگاه و هوادارانمان با درد بازی می‌کنیم. به همین دلیل تمام تلاشمان را در بازی فردا به کار می‌گیریم تا بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

ماهینی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. در این دو، سه سال اکثر بازیکنان در لیگ قهرمانان بازی کردند. در آزادی بیشتر تیم‌های تاکتیک ضدحمله دارند اما الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و به دنبال ضد حمله نیست. آن‌ها به دنبال زدن گل اول هستند تا خیال خودشان را راحت کنند. ما بازیکنان درباره ریز به ریز مسائل صحبت کردیم و می‌دانیم الدحیل به دنبال گل زدن است. بازیکنان تمرکز صد درصد دارند که در بازی فردا پیروز شویم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها