وضعیت مدیریت بنیاد رودکی به زودی تعیین تکلیف می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: هم‌اکنون در بنیاد رودکی انجام پاره‌ای از تغییرات برنامه‌ای برای اصلاح ساختاری مطرح است و متناسب با بررسی‌ها، دوره کاری و ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره آن تمدید می‌شود یا تغییر می‌کند.

وضعیت مدیریت بنیاد رودکی به زودی تعیین تکلیف می‌شود
کد خبر: 232822
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) درخصوص تمدید یا عدم تمدید مدت ماموریت مدیرعامل بنیاد رودکی گفت: هم‌اکنون در بنیاد رودکی انجام پاره‌ای از تغییرات برنامه‌ای برای اصلاح ساختاری مطرح است.

او با بیان اینکه هیات مدیره بنیاد رودکی در همین دوره، این برنامه‌ها را تهیه و پیشنهاد کرده است، افزود: این برنامه‌ها باتوجه به ماهیتی که دارند، نیازمند بررسی تفصیلی هستند و متناسب با بررسی‌ها و تصویب احتمالی، دوره کاری و ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره بنیاد رودکی تمدید می‌شود یا تغییر می‌کند.

صالحی با بیان اینکه بررسی برنامه پیشنهادی بنیاد رودکی سیر نهایی خود را طی می‌کند و پس از آن اعلام نظر می‌شود، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم به بررسی‌ها سرعت دهیم تا وضعیت مدیریت بنیاد رودکی نیز تعیین تکلیف پیدا کند.

تیر ماه 97 دوره ماموریت دو ساله علی‌اکبر صفی‌پور (مدیرعامل بنیاد رودکی) به پایان رسید و اکنون در انتظار تمدید مدت ماموریت یا تغییر است. بنیاد رودکی متولی مهمترین تالار موجود در کشور؛ تالار وحدت و همچنین تالارهای رودکی، حافظ و برج آزادی است. این نهاد نیمه دولتی، نیمه خصوصی همچنین مسئولیت اداره امور ارکسترهای وزارت ارشاد؛ ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی را نیز برعهده دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها