کد خبر: 232880
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

مدیرکل مسابقات AFC با گرشاسبی دیدار کرد

مدیرکل مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که جهت حضور در مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر وارد ایران شده روز یک‌شنبه با حضور در فدراسیون فوتبال با دبیرکل فدراسیون دیدار کرد.

مدیرکل مسابقات AFC با گرشاسبی دیدار کرد
کد خبر: 232880
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پاول لوزانوف، مدیر کل مسابقات AFC در نشست مشترک با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب معاون و امیر علی‌حسینی مسوول امور بین الملل این باشگاه هم‌چنین حامد مومنی نماینده دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال به تشریح قوانین و ملزومات میزبانی از مسابقات مراحل بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا پرداخت.

با توجه به احتمال حضور نمایندگان فوتبال ایران در مراحل بعدی مسابقات هم‌چنین احتمال حضور حداقل یک تیم ایرانی در بازی فینال این دوره، کلیه تشریفات و ضوابط برگزاری مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال رقابت‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در صورت حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مسابقه برگشت این رویداد در تهران برگزار می‌شود و بر همین اساس لازم است کلیه موارد مورد نیاز جهت برگزاری بازی فینال و مراسم اهدای جام از سوی کشور میزبان مورد توجه قرار گیرد.

هم‌چنین در این نشست مقرر شد در صورت صعود نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها کارشناسان تشریفات ای اف سی برای بررسی شرایط هتل‌ها، فرودگاه، حمل و نقل و به طور کلی ضوابط میزبانی به ایران سفر کنند.

در صورت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با حضور یک تیم ایرانی، یک روز قبل از برگزاری این مسابقه جلسه کمیته مسابقات AFC نیز در تهران برگزار خواهد شد و میزبان فینال می‌بایست مقدمات لازم برای برگزاری این نشست را نیز فراهم کند.

از سوی دیگر طبق گفته مدیرکل مسابقات AFC علاوه بر رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل، اعضای هیات رییسه کنفدراسیون هم‌چنین میهمانان عالی‌رتبه فیفا و یوفا نیز میهمانان ویژه مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خواهند بود و کشور میزبان می‌بایست جهت میزبانی از میهمانان ویژه مسابقه فینال نیز تشریفات و شرایط مورد نیاز را مهیا سازد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها