واکنش رونالدو بعد از گلزنی با پیراهن یوونتوس

ستاره پرتغالی یوونتوس از گلزنی در رقابت های سری A خوشحال است و از هم تیمی هایش تشکر کرد.

واکنش رونالدو بعد از گلزنی با پیراهن یوونتوس
کد خبر: 232912
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۰۷:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سرانجام کریستیانو رونالدو توانست بعد از گذشت سه هفته با پیراهن یوونتوس گلزنی کند. این بازیکن پرتغالی در دیدار برابر ساسولو هر دو گل یووه را به ثمر رساند تا این تیم بتواند در هفته چهارم رقابت‌های سری A با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

رونالدو بعد از بازی، گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستم در این دیدار گلزنی کنم. باید اعتراف کنم که کمی استرس و نگران بودم. خوشبختانه پایم به گلزنی باز شد و توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را به دست آوریم. ساسولو به خوبی دفاع کرد. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردم.

او ادامه‌ داد: سخت به دنبال زدن گل نخست خود در سری A بودم. خوشحالم که راه دروازه را پیدا کردم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. از هم بازی هایم که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. من خوب کار می‌کردم و به خوبی می دانستم که خیلی زود زمان گلزنی ام فرا می‌رسد. بازی به بازی با شرایط جدید کنار می آیم.

کریستیانو رونالدو در پایان سخنان خود درباره بازی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: لیگ قهرمانان رقابت مورد علاقه من است. در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. اگر می‌خواهیم که بهترین نتایج را به دست آوریم باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ماموریت ما در این رقابت بزرگ سخت است اما آماده هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها