کد خبر: 232990
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

انتقاد محمدعلی ابطحی از حسن روحانی

روحانی هشدارهای بزرگان اصلاح‌طلب را نمی‌پذیرد/ روحانی عقبه رأی خود را نفی می‌کند

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: بزرگان جریان اصلاح‌طلب نسبت به افرادی که موجب آسیب به کابینه می‌شوند، به آقای روحانی هشدار داده بودند اما مورد پذیرش رئیس‌جمهور نبود.

روحانی هشدارهای بزرگان اصلاح‌طلب را نمی‌پذیرد/ روحانی عقبه رأی خود را نفی می‌کند
کد خبر: 232990
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: دولت آقای روحانی، شعارهایی در دوران انتخابات در حوزه‌های مختلف داد که اگر محقق می‌شد، با این مشکلات مواجه نمی‌شدیم.

وی افزود: بزرگان جریان اصلاح‌طلب نسبت به افرادی که موجب آسیب به کابینه می‌شوند، به آقای روحانی هشدار داده بودند اما مورد پذیرش رئیس‌جمهور نبود.

ابطحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اصلاح‌طلبان در مقابل «پشیمان هستیم» واکنش تند نشان می‌دهند تصریح کرد: ما حق نداریم به مردم بگوییم پشیمانیم چرا که مردم را برای این انتخابات راهنمایی کرده‌ایم. باید توجه داشت که مردم هنوز به آن آقای روحانی زمان انتخابات وفادار هستند اما آقای روحانی به شعارهایی که ارائه داد، وفادار نیست.

ابطحی تاکید کرد: آقای روحانی، متناسب رأی به دست آورده از حمایت جریان اصلاحات، عنایت و توجهی به این جریان ندارد و به همین دلیل امروز در پاسخ به فراکسیون امید که گفتمانی خودمانی را از او مطالبه می‌کند، با صراحت پاسخ می‌دهد که خواسته نابجایی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات گفت: این موضوع نشان‌دهنده آن است که روحانی تمام موضوعات و عقبه رأی خود را نفی می‌کند چراکه به اشتباه برای خود عقبه جدیدی را تعریف می‌کند و آن عقبه جدید در جامعه پشتوانه نخواهد داشت.

ابطحی تصریح کرد: اگر روحانی به صورت حزبی قصد داشته باشد تا یک جریان اعتدالگرا در میان جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا قرار دهد، پشتوانه‌ای نخواهد داشت و جامعه اصلاح‌طلبی این موضوع را رد خواهد کرد و به سراغ اعتدالگرایی جدیدی که آقای روحانی می‌خواهد تشکیل دهد، نخواهد رفت.

منبع: روزنامه آرمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها